new for the apartment

Hei dere fine!

Dagen i dag har startet så bra. Jeg har ryddet, vasket og spist frokost. Det er så nydelig å ha det ryddig og rent! I dag er første dagen på lenge at jeg ikke har noen spesielle planer, og det nyter jeg skikkelig. Jeg har hatt et Teams møte i dag, men nå som det er ferdig skal jeg bare kose meg. Jeg har faktisk tenkt til å lage makroner i dag. Det er en evighet siden jeg i det hele tatt har bakt noe som helst, så jeg kjenner at det skal bli koselig. Jeg har endelig fått opp bildene mine på veggen! Disse kjøpte jeg da jeg bodde i Skien, men jeg tror ikke at jeg har vist de her på bloggen før? Jeg ser nå at jeg fint kan kjøpe en ramme og et bildet til, men enn så lenge får det være to der. Det var så fint å få opp noen bilder på veggen her i leiligheten, det ble mye lunere og koseligere. Her hadde jeg egentlig en kurv med strikketøyet mitt, men jeg har ikke strikket på flere uker og jeg ser ikke for meg at jeg blir å gjøre det i nærmeste fremtid heller. Jeg holder på med “Modig” fra Skappel, så jeg vil veldig gjerne ha den ferdig, men jeg vil liksom ikke bruke tiden min på det nå kjenner jeg. Jeg fikk låne denne vasen av mormor, og den passet så fint inn hos meg! Pampasene har jeg kjøpt forskjellige steder, men de fineste fant jeg på Kremmerhuset. 

Plakatene er kjøpt på Desenio, og de jeg har er DENNE og DENNE. 

Det begynner å bli ganske så koselig her nå, og jeg trives. Jeg har også fått noen utemøbler slik at jeg kan bruke balkongen snart. Nå skal jeg sminke meg og dra på butikken for å handle inn til bakingen. Jeg vet ikke hva som har skjedd, men jeg våknet med et smil om munnen og har det så bra i dag? Det er jo helt fantastisk, men jeg kjenner meg liksom rusa på livet igjen, om dere skjønner? Jeg ønsker dere en fin dag. Vi blogges senere!♥ 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg