Nails before males

Hei dere fine♥

Jeg er i Sandefjord igjen og har nettopp kommet inn etter en deilig tur. Mamma holder på med middag og jeg bare slapper av, hvor luksus er ikke det? Det er sååå deilig å komme hit og bli litt dullet med. I morgen skal jeg hjelpe mormor med noe greier i leiligheten igjen, så derfor var det like greit å bare bli over. Dessuten er det alltid koselig å besøke mamma og Hugo♥Fy fader, i dag var det kaldt! Gradestokken visste minus 12 til morgningen i dag hjemme i Skien! Her i Sandefjord var det langt ifra så kaldt, så jeg fikk endelig vasket bilen. Jeg føler jeg måtte det nå som den har vært så mye på E18.. Uansett. Tidligere i dag ordnet jeg neglene på Anna´s Beauty Place som er der jeg alltid order de. Det var virkelig på tide å ordne de nå, for jeg hadde knekt tre negler og de hadde blitt så lange… Jeg gikk tilbake til den formen som jeg hadde hele tiden før og det er jeg så glad for at jeg gjorde. Jeg tror kanskje at jeg kler denne formen best, mens det er litt mer praktisk når de har den litt spissere formen. Jeg kan jo bytte litt på? Jeg valgte å gå for babyboomer denne gangen siden jeg har hatt farger og slikt de forrige månedene. Nå føltes det bra å bare ha lyse og freshe negler. På bildet under er det ikke noe filter, så der kan dere se bedre hvordan “babyboomer” ser ut. Jeg er super fornøyd som alltid, og jeg tror jeg aldri kommer til å bytte negl salong noen gang. Har dere forresten sett at jeg har en egen kategori her på bloggen som heter “Nails before males”? Haha! Der legger jeg alle innlegg som har med negler å gjøre, så sjekk den gjerne ut. Nå skal vi spise litt, så må jeg en tur på butikken for å kjøpe nesespray…Jeg har blitt avhengig igjen 🙁 Jeg håper at dere har en fin tirsdag. Vi blogges!♥ 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg