Morsdag

Heihei dere fine!

Akkurat nå er jeg i Sandefjord hjemme hos mamma. Søsteren min og jeg spanderte lunsj på hun i går i og med at det er morsdagen i dag, så da sov vi like gjerne over. Vi spiste på Pir4 og det var skikkelig godt! Det er ikke så ofte vi er sammen alle tre lenger, så det er veldig hyggelig når vi møtes. Vi bestemte oss for å sove over slik at vi kunne tilbringe tid sammen i dag også, som faktisk er morsdagen. Vi kjøpte en fin blomsterbukett og et gavesett fra Clarins. Det er så stas å gjøre litt ekstra for våres kjære mamma. Hun fortjener det jo! I tillegg så har vi bakt kake og kost oss med det. Det er jo så mildt og fint vær i dag, så vi har også gått en tur og bare kost oss sammen. Det er så utrolig godt å få litt tid i hjembyen min, det er så fint og stille her. Mamma bor jo ganske øde egentlig, så det er liksom aldri noe trafikk eller slike ting. Så jeg finner virkelig roen når jeg er her. Gårsdagen gikk for det meste til litt shopping, lunsj og familie. Jeg hadde planer om å blogge i går også, men så ble vi litt lengre hos farmor og farfar enn forventet. Som dere vet, så pleier jeg alltid å dra innom de når jeg er på friperiode, så det var godt å se dem igjen. Det er så viktig å bruke tid på familien dere♥Se så fine! Vi kjøpte de på Floriss på Hvaltorget. Der var det ikke stort utvalg igjen altså! Det er virkelig tydelig at det er morsdag og valentines snart.Nå skal jeg veldig snart kjøre tilbake til Skien. Det er heldigvis ikke spørsmål om jeg kommer frem i livet lengre, i og med at jeg har ny og trygg bil. Hehe! Videre i dag skal jeg nok bare slappe av og spise noe godt. Vi bakte som sagt kake i dag, og den ble veldig god! Brownies med karamell….Digg! Jeg håper at dere får en super fin dag videre, så blogges vi senere! ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg