Min nye hårfarge

God dag dere!

Vi skal veldig snart sette oss i bilen og kjøre til Sandefjord. Som jeg skrev i forrige innlegg, så skal Frode, søsteren min og jeg til mormor for å spise middag. Det er en tradisjon hver jul å spise pinnekjøtt der, så det gleder jeg meg til. Men før det så tenkte jeg å vise dere min nye hårfarge! Jeg var hos frisøren forrige uke og ble helt ærlig ikke helt fornøyd.. Det ble mørkere enn forventet og det så veldig ujevnt ut. I tillegg så kom ikke extensionsene mine i posten før jeg dra på tur med mamma, så jeg ble gående uten i noen dager. Jeg har aldri før følt meg så kjip, og jeg ga nesten helt f i hvordan jeg så ut.. I dag er første dagen med extensions, og jeg føler meg i hvert fall mye bedre nå! Det passet faktisk perfekt med mitt eget hår, så det var bra. Jeg blir nok å gå slik en stund før jeg gjør noe med det. Det trenger hvile og jeg har så lyst til at mitt eget skal vokse og bli langt naturlig.  Extensionset er fra Luxushair, så klart! Det er det eneste steder jeg blir fornøyd med kvaliteten, så jeg kommer nok aldri til å bytte til noe annet. Det er clip on virgin, i fargen #8/24, 60cm og 310gram. Det er utrolig mye hår, men jeg liker når det er fyldig. Kan kjøpes HER. Hva syntes dere? 

 Det er veldig uvant å være så mørk, men det er kanskje fint nå om vinteren. Til sommeren skal jeg bli blond, og det gleder jeg meg allerede til, haha! Nå skal vi straks kjøre, så jeg må skifte og få på meg finstasen. Jeg ønsker dere en fortsatt fin dag! Vi blogges♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg