Just ordered

God kveld dere fine!

I dag har vært en veldig fin dag. Jeg dro tidlig til Sandefjord for å spise lunsj med en god venninne som jeg ikke har sett på tre(!!!) år! Heldigvis så føltes det ut som at vi hadde sleepover forrige måned, så ingenting er forandret♥ Men vi må absolutt treffes oftere! Så dro jeg rett tilbake til Skien siden jeg er barnevakt for Tassen. Altså hunden til søsteren min. Jeg er alltid mer overbeskyttende for hunder som jeg har ansvaret for. Jeg føler liksom ikke at jeg kan la de være alene hjemme i tjue minutter engang, selvom de som regel er alene i mange timer mens eieren er på jobb . Men anyways, venninnen min hadde en super fin veske som jeg bare måtte bestille! Før hatet jeg når noen kjøpte hva jeg hadde, men nå kan man liksom ikke bry seg lenger..Alle har jo alt, føler ikke dere også det? Dessuten så solgte jeg nettopp min LV veske, så derfor unnet jeg meg denne. Veske må jeg jo ha. Jeg hadde planlagt å kjøpe en LV Alma veske, men jeg kom til fornuft og bestemte meg for å heller kjøpe denne som er mer praktisk og everyday use. 

Hva syntes dere? Jeg likte ikke slike i starten da de kom, men nå liker jeg de altså. Slike “rumpetaske” vesker og slike man har på magen syntes jeg ikke er noe fint, det må jeg si. Men denne er fin som en crossover. Jeg gleder meg til å motta den! Forresten! Jeg oppdaterer Tise profilen min veldig ofte om dagen da jeg rydder ut ting jeg ikke bruker, så sjekk den gjerne ut. Piadursett er brukeren min<3 Vi blogges! ♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg