Julestress

God kveld dere fine!

Tiden går så alt for fort disse dagene, så det ble litt vanskeligere å stikke innom her enn jeg trodde. Jeg hadde planlagt noen innlegg i dag, men tiden gikk fra meg. Jeg fikk ikke stått opp så tidlig i dag siden jeg hentet mannen på byen litt sent, så jeg trengte litt søvn. Da jeg stod opp var det tilbake på kjøkkenet for å skjære opp og pakke inn karameller. De ble så gode! Jeg brukte oppskriften på fløte karameller fra “Det søte liv”. Jeg tenkte jeg skulle prøve å vise dere årets julebakst i morgen! Jeg har skrevet ned en liste over hva som må gjøres i morgen.. Det er mye å gjøre når man skal ha julen hjemme hos seg selv. Det er super koselig, og jeg gleder meg masse! Men det er jo mye styr. Spesielt hvis man er slik som meg som må ha det i topp stand. Vi snakker vasking av gulv, vinduer, dusjen, alle bad, kjøkken osv. Jeg har totalt nedvask, og det tar jo litt tid. Så er det så klart maten. I morgen tenkte jeg å gjøre klart det som kan gjøres klart. Det meste er ferdig bakt nå, men jeg har lyst til å lage kransekakestenger i morgen, så vi får se om jeg får tid til det. I tillegg vil jeg dekke bord og gjøre slike ting klart. Heldigvis så er gavene klare, så det er i hvert fall en ting mindre å tenke på. I dag har vi vært å spist middag hos mamma i Sandefjord med flere fra familien. Det var veldig hyggelig, spesielt å se Hugo♥ Hvis dere ser storyen min på Instagram, så ser dere hvor stor han er blitt! Han er så søøøøt. Nå har jeg nettopp speed ryddet litt her og der, og skal snart ta kvelden. Jeg må forresten vaske sminkekostene mine først, argh…. Da jeg sminket meg i stad kjente jeg at det er litt vel lenge siden sist. Så skal jeg vaske gulvet i gangen, SÅ er det kvelden. Haha! Jeg håper at dere alle har det super bra, og at dere koser dere nå i julen. Vi blogges! klem♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg