Jobbintervju

God morgen dere fine!

På denne tiden i morgen er vi på vei til Sandefjord for å hjelpe mormoren min med litt utearbeid. Da jeg var liten måtte jeg og søsteren min alltid hjelpe til med for eksempel ved, kvist og sånne ting. Det syntes jeg var dritt da, men nå er jeg takknemlig for at de fikk meg ut og lærte meg å “jobbe” allerede som barn. Det er så viktig å ikke bare la barna være inne og spille…. I tillegg syntes jeg det er topp å kunne hjelpe til der jeg kan, så vi sa så klart ja da hun spurte etter hjelp. Så har vi i tillegg litt å finne på i denne tiden. F er jo fremdeles i arbeid, mens jeg er permittert. Jeg skal faktisk i et jobbintervju etterpå, og jeg er så spent!! Jeg vil ikke fortelle for mye, for det er nok mange om beinet om en slik type jobb i denne merkelige tiden vi er inne i. Jeg er bare glad for å bli kaldt inn til intervju uansett, for da får jeg erfaring fra det også, så blir det ikke like skummelt neste gang. Jeg gruer meg jo litt.Jeg er så heldig som har fast stilling i CL, men nå som jeg er permittert ønsker jeg en jobb jeg kan gå til. Det å bare være hjemme er greit i blant, men så plutselig får jeg litt panikk og begynner å tenke det værste. Det er absolutt best å ha en jobb, og jeg håper faktisk skikkelig at denne skal bli min. Hvis ikke, så fortsetter jeg å søke og gir meg ikke før jeg får en jobb. Bare tanken av å ha en jobb å gå til de neste månedene gjør meg skikkelig glad, og bare tenk så spennende! Det gir meg også mulighet til å få litt mer bekjentskap her i Skien. Det er ikke så lett å finne venner når man for det meste er hjemme, hehe!Nå kjenner jeg at det klør i fingrene etter å vaske vinduene! Nå som solen skinner igjennom ser jeg hvor ille de faktisk har blitt 🙁 Det er spesielt om morgningen, sånn som nå, at jeg får slike “innfall” og vasker, styrer, ordner, organiserer og rydder. Så varer det 1-2 timer, så kan jeg sette meg ned med strikketøyet. Jeg har begynt på en vest til mamma, så den er nok snart ferdig. Vest tar ikke så lang tid har jeg erfart etter å ha strikket to til meg selv. Jeg oppdaterer dere igjen etter jobbintervjuet, så ønsk meg lykke til! Vi blogges♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg