Is it summer yet?

Hei dere fine!

Jeg håper at dere er ute i solen og nyter dette fantastiske været. Det er jeg! Jeg har for første gang sittet ute på balkongen, spist en is og lest litt i en bok. Så nydelig?! Jeg håper at jeg får innredet balkongen litt bedre senere, man akkurat nå er jo alt stengt så da får jeg nøye meg med det jeg har enn så lenge. Planen i dag var å lage en ny runde med makroner, men jeg kunne ikke finne mandelmel på butikken.. Jeg var innom tre steder, men ingen hadde det inne. Det blir kanskje brukt i noe som er populært å bake nå i påsken?  Jeg spiste lunsj hos mamma i dag, så vasket jeg bilene våres siden det er så fint vær. Er det noe jeg liker, så er det sol og ren bil! 

Jeg har allerede fylt den ene skuffen i fryseren med småis♥ Det er tegn på at sommeren nærmer seg altså!

Et annet tegn på at det snart er sommer er at jeg har funnet frem sommerklærne mine. Jeg skal pakke vekk alle de tykke strikkegenserne, og heller henge opp alle de fine sommerkjolene. Jeg gleder meg så masse til å gå i fine klær igjen! Noe som er helt sikkert er at jeg eier ekstremt mye klær… Mamma og søsteren min fikk sjokk da vi flyttet alle tingene mine hit, for jeg har “litt” klær (: Se så blond jeg er da, dere! Jeg syntes håret mitt ble så fint denne gangen♥ Nå skal jeg gå i dusjen og preppe huden for selvbruning, så skal jeg snart begynne på litt mat. Søsteren min kommer på middag etterpå, og da skal jeg lage kremet pasta med biff igjen. Det var så sykt digg…. Ønsker dere en fin dag videre. Vi blogges!♥

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg