I dag feirer vi –

Hei dere!

Jeg håper at dere har hatt en fin dag? Det har jeg. I dag har vært en veldig rolig og fin dag. Jeg ordnet meg litt ekstra, så dro jeg på Herkules for å se etter en parfyme. Dessverre så hadde de den ikke inne på Kicks, men jeg fikk bestilt den slik at jeg mottar den når jeg kommer hjem fra sjøen igjen. Siden jeg jobber på en båt hvor vi har taxfree, så er det mange som tror at jeg har mange parfymer, men det har jeg faktisk ikke! Jeg har bare tre stk som jeg kan bruke, så det var på tide med en ny. Men uansett: Kjæresten min har bursdag om en uke fra i dag, så derfor bestemte vi oss for å dra ut å spise. Det er liksom en greie vi har når en av oss fyller år. Siden vi er om bord på selve dagen, så gjorde vi det like greit i dag. Dessuten var det utrolig digg å slippe å lage mat den siste kvelden hjemme. 

Stedet vi dro på heter Jimmy´s og ligger i Porsgrunn. Forrige gang da jeg spiste der med noen venninner ble vi ganske skuffet, så jeg var veldig spent denne gangen. De har tydeligvis endret litt siden sist, med tanke på disse platene maten ble servert på osv. Maten var varm hele tiden, og det smakte sååå godt! Jeg elsket det. Før var det kun Big Horn jeg ville til liksom, men dette er mitt nye favorittsted <3

♥♥♥Etter middag gikk vi over på 7 eleven for å kjøpe softis. Det er faktisk årets første softis for min del! Dette rosa strøet er seriøst så godt. Det skal sies at jeg bare spiser det, så kaster jeg isen siden det blir for mye. Det er smart å be om en kopp med ekstra strø, men det gjorde jeg ikke denne gangen.. Jeg angret.    Meg i dag! Jeg kjøpte denne gensere i stad, og jeg tror seriøst at jeg blir å bo i den fremover. Den er så digg! Buksen min kan du kjøpe HER, sko HER, genser fra H&M, Solbriller HER

Nå skal mannen og jeg bare slappe av, og nyte den siste kvelden hjemme. Jeg ønsker dere en super fin kveld videre! Vi blogges♥

1 kommentar
    1. Kan du svare på spørsmålsrunden i vanlig innlegg, ikke videoblogg? Synes det er mye mer oversiktlig i tekst enn på video 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg