I dag –

Hei dere fine!

Jeg håper at dere alle har det fint. Jeg holder på å dø av sult, men ellers går det fint. De siste dagene har jeg ikke eid matlyst og da heller ikke spist. Det er absolutt ingenting som frister?! Plutselig er hjernen min helt tom og jeg kommer ikke på noe å lage. I går spiste jeg blomkålsuppe og litt makaroni, that´s it.. I dag har jeg spist en brødskive (: Noe må gjøres, haha! Forhåpentligvis blir det bedre etter hvert. I dag har det vært så fint vær i Sandefjord, og jeg elsker det!! Det gjør noe med meg og jeg blir i så mye bedre humør.

I dag:

Hører jeg på – Jeg hører altså så mye på musikk om dagen.. Tv´n er av, og airpodsene er i. Jeg har litt “hjertesorg” om jeg kan kalle det det, så jeg har noen sanger som går på repeat hele tiden. “Black Converse” – LOVA, “Lie to me” – Tate McRea, Ali Gatie, “Lost my lover” – Ali Gatie, “Stupid” – Tate McRea”.  De er såååå fine. 

Spiser jeg – En brødskive som sagt, men jeg har planer om å spise litt mer nå etter at jeg har blogget. Jeg har en halv mozzarella pizza i fryseren, så det blir den eller nudler.  

Tenker jeg på – Jeg tenker masse hele tiden for å være ærlig, så det er helt tydelig at daith piercingen min funker. Hvis ikke så hadde jeg hatt tidenes migrene uke, haha! 

Har jeg – Vært hos mormor i seks timer for å male og hjelpe hun med litt greier. Jeg pleier ofte å hjelpe mormor dersom det er noe som skal gjøres. Det er viktig å stille opp for de som betyr aller mest her i livet♥ Jeg har også fått vasket og ryddet i leiligheten og fått enda mer på stell. I stad gikk jeg til og med gjennom eskene med sommerklær, og det gjorde meg så glad! Jeg gleder meg så masse til å gå i fine kjoler, høye heler, bikini… Åhh, sommer! Jeg fant til og med frem et skjørt siden det tross av alt var så fint vær i dag. 

Er jeg glad for – at jeg ikke fikk baksmell! Det er seriøst min største frykt… Heldigvis gikk det mer enn bra, og jeg er så lykkelig. Det kommer til å bli en bra sommer, for å si det sånn! Jeg er også veldig glad for at familien min og vennene mine er friske, og at vi har vært så heldige (bank i bordet) som ikke har blitt smittet enda. 

Skal jeg – Se på Frustrerte fruer og kose meg med det! Jeg har kommet til sesong fire og jeg er helt hekta. Jeg har faktisk aldri sett det før, så jeg begynte for noen uker siden da venninnen min påvirket meg til det, haha. 

Husk at dere gjerne må komme med forslag til blogginnlegg! Noen dager står det helt stille i hjernen min, så jeg blir kjempe glad for forslag og ønsker! Jeg ønsker dere en fin kveld videre. Vi blogges♥

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg