Hver dag er søndag

Hei dere!

Jeg håper at alt står bra til. Akkurat nå har jeg rigget meg til på kjøkkenet siden jeg skal lage middag, men jeg tenke at jeg ville si hei til dere først! Dagene er ikke så innholdsrike, så jeg vet liksom helt hva jeg skal komme med til dere. Men likevel så håper jeg at det kan lette litt på humøret å gå inn på bloggen min. Vi har nesten akkurat kommet hjem fra enda en gåtur. Vi kjørte helt ut til Langesund og gikk litt der. Det var veldig fint å komme seg ut til sjøen igjen, det kjenner jeg at jeg har savnet. Helt siden jeg flyttet fra Sandefjord har jeg nevnt sjøen her på bloggen, men jeg er jo så heldig som ser den hver dag fra jobben. Jeg savner jobben min allerede, og håper mer enn annet at jeg skal få en telefon om å komme til sjøs snart! Herregud, jeg lengter..Det var ikke lange rundene man kunne gå, men koselig var det. Vi hadde med hjemmelagde rundstykker og litt sjokolade. Så vi koste oss masse, selvom det blåste litt. Se så fint! Havet er noe helt spesielt♥Lillegutten var så klart med. Han er så glad i å gå tur! Han springer foran hele tiden, og lukter på absolutt alt. I morgen skal vi til Sandefjord og gå der, sammen med mamma og Hugo! Jeg gleder meg så masse!Det var så mye blåveis der vi gikk. Det var så fint! Det gjør meg så glad.

Vi skal ha kylling i karri og nanbrød i dag også. Så jeg holder på å lage det, så skal jeg lage sjokolade rullekake til dessert. Jeg ønsker dere en fin kveld videre! Vi blogges♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg