Hjem fra jobb og til legevakt

Hei dere fine♥

Overskriften sier vel egentlig sitt… Jeg ble sendt hjem fra jobb i går på grunn av sinnsyke smerter i magen, og generell nedsatt allmentilstand. Jeg har vært så dårlig de siste dagene, så da kan jeg så klart ikke jobbe. Det siste døgnet lå jeg kun på lugaren for å ikke smitte andre, så gikk jeg fort i land da vi la til kai i Oslo. På grunn av streik gikk så klart ikke ta bussen, så jeg måtte ta taxi og tog til Sandefjord hvor mamma hentet meg. Den togturen er noe av det verste jeg har vært med på i hele mitt liv, jeg hadde så ubeskrivelig vondt at jeg visste ikke hvor jeg skulle gjøre av meg. Jeg har vært så kvalm, kastet opp og hatt feber. Da jeg endelig kom hjem ringte jeg til legevakten siden jeg begynte å bli bekymret for at det var noe alvorlig med meg. Jeg fikk beskjed om å gi det litt tid, og dersom det ikke ble bedre skulle jeg komme ned til legevakten. Jeg fikk i meg litt mat tross mangel på matlyst, og magesmertene begynte å avta noe. Så da kan jeg vente med legebesøk til mandagen heldigvis. Dersom jeg skulle fått slike smerter igjen skulle jeg bare komme ned meg en gang. Jeg er så glad for at magesmertene ga seg, for herregud å vondt det var!! I tillegg har jeg vært så slapp.. Dere vet jo nå hvor høyt jeg elsker å strikke? Jeg har ikke rørt pinnene på kanskje fire døgn siden jeg har vært så slått ut. Så beslutningen om å sende meg hjem var absolutt riktig. Jeg føler så himla mye på det å reise, men samtidig så unner jeg ingen å jobbe med de smertene jeg har hatt de siste dagene. Så i morgen tidlig skal jeg ringe legen for å få en time der. Jeg har så klart lest meg opp om det ene og det andre, og har lyst til å bli henvist videre for å finne ut om jeg kan ha endometriose. For det var nesten som mensensmerter, bare hundre ganger verre. Det kan ha vært cyster som har sprukket? Det vil jeg finne ut av. Som hun på legevakten sa, så kan jeg ha vært maks uflaks å fått et virus eller en bakterie, samtidig som at jeg har endometriose som var årsaken til magesmertene. Jeg vet ikke… Heldigvis føler jeg meg mye bedre, men det er fremdeles vondt å trykke på magen og jeg våknet gjennomsvett flere ganger i natt (: Så da vet dere det… Jeg håper at alt er bra med dere, så blogges vi når jeg føler meg bedre♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg