Fungerer det?

Hei dere!

Jeg håper at det står bra til. Vi har nettopp vært en tur på Herkules for å kjøpe nye jobb sko og litt diverse. I morgen er det jo tid for jobb igjen! Jeg gleder meg veldig, og er veldig spent på å se hvordan ting er om bord nå. Vi har gått hjemme i fjorten uker nå, fjorten uker… Det som er vanlig er jo fjorten dager! Så dette har vært litt av en friperiode, hehe! Det har vært så mye usikkerhet, mange følelser og frustrasjon. Så nå er jeg bare glad for å komme i gang igjen. Jeg er dog veldig fornøyd med alt vi har fått gjort mens vi har vært hjemme. Vi har fått malt en god del rundt omkring, ryddet opp i kjeller og bod og fått mer orden generelt. Så jeg er fornøyd!

I posten i dag mottok jeg disse plastrene. Eller tape er det vel egentlig. Jeg, som mange andre (forhåpentligvis) blir veldig fort påvirket når jeg ser reklame for ting. Disse dukket opp i feeden min her om dagen, så da klikket jeg en pakke hjem. Som dere vet så har jeg slitet mer med hodepine i det siste, jeg er mye kvalm, litt svimmel… Ja, generelt litt av hvert. Så disse skal hjelpe mot nettopp det! Disse kan hjelpe mot hodepine, uro, søvnvansker, kvalme, smerter i muskler og ledd og stivhet i nakke og rygg for å nevne noe. Jeg tenkte at det var verdt et forsøk!Du kan feste de på to forskjellige stedet på hånden som gir forskjellig virkning. Jeg har festet det slik at det skal hjelpe mot hodepine. Det kan være på i 12 timer av gangen, så det blir spennende å se om jeg merker noen forskjell eller bedring! Jeg hadde faktisk litt vondt i hodet i morges, men det gikk over etter at jeg festet denne tapen. Om det er tilfeldigheten eller tapen er jeg usikker på, så jeg er spent på å se om dette faktisk fungerer!I dag skal jeg lage kylling i karri, og det gleder jeg meg så til! Jeg tror det er min favoritt rett♥ Så skjer det ikke så mye annet enn å slappe av og kose oss den siste kvelden hjemme. Dersom noen av dere har testet ut disse tapene vil jeg gjerne høre om det! Jeg ønsker dere en fin dag videre. Vi blogges♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg