Extensions fra de beste

Sponset extensions/ Luxushair

Hei dere fine♥

Jeg håper at dere har det fint. Det regner her i byen, så humøret mitt kunne nok vært bedre, heh… Det er så kjipt når det er dårlig vær! 🙁 Samtidig litt digg med tanke på at man bare kan chille inne. Så langt i dag har jeg bare vasket klær og slappet av. Jeg skal veldig snart til Stokke av alle steder, for å hente noe jeg har kjøpt på Tise. Følg meg gjerne der! Ellers skal jeg være med Amalie senere i dag. Vi skal spise noe godt og bare chille. Det blir kos! 

Jeg har forresten ikke vist dere extensionsenet jeg fikk dag jeg var på shoot for Luxushair! Det er i farge 613/18. Det er en veldig fin farge som passer perfekt til håret mitt nå selvom jeg er litt mørkere i røttene. Hestehalen som jeg bruker ofte er også i samme farge og i 50cm. På mandagen skal jeg til frisøren igjen, og Guuuuuuud som jeg gleder meg! Hva tror dere at jeg skal gjøre?

Akkurat det håret jeg har finner dere HER.Jeg har brukt Luxushair i 10 år(!!!) og sverger alltid til de. De er best, og håret er alltid av god kvalitet. Jeg kan anbefale Luxushair på det varmeste. Jeg ønsker dere en kjempe fin dag videre. Vi blogges♥

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg