Endelig ferie

Hei dere fine♥

Jeg håper at dere har det fint? Vi er endelig i Tyrkia, og det er sååå deilig. Vi brukte hele søndagen på å reise hit, siden vi mellomlandet i Istanbul. Gårsdagen hadde vi ikke noe internett, så jeg fikk dessverre ikke oppdatert dere noe før. Heldigvis er internett på plass igjen, og vi har dessuten fått internett fra stranden også. Det er mellom 25-30 grader her hver dag, og det skal ikke bli noe kaldere før vi drar hjem igjen. Temperaturen i vannet også er helt sykt deilig. Det er så godt å endelig være på ferie igjen dere, og jeg kommer til å kose meg så sinnsykt masse. Jeg håper at jeg får litt tid til å skrive til dere på kveldene, men jeg er ikke helt sikker. Planen er liksom ikke å bruke masse tid på blogg og youtube, men jeg skal gjøre mitt beste. Jeg føler liksom at jeg har trengt denne ferien, så denne skal nytes til det fulleste. Denne boken startet jeg på i går, og har lest den ferdig allerede i dag! Den var veldig bra, men ikke sykt bra liksom. Den er verdt å lese, men neste bok håper jeg griper meg litt mer. Denne handler om et par som fremstår som perfekt, og da mener jeg perfekt. Men det viser seg at mannen i ekteskapet er konemishandler og psykopat. Den er spennende, men litt slitsom å lese når det går så mye frem og tilbake fra nåtid og fortid. Dagens lunsj! Vi har så langt bare vært på stranda siden det er så deilig å bade i sjøen, men i morgen skal vi kanskje inn til Alanya for å spise middag og shoppe litt. Kanskje jeg kjøper en fake LV veske? Haha, jeg bare tuller..Vi har faktisk vært å tatt Tyrkisk bad i dag, har noen av dere prøvd det? Man ligger på en stor varm stein mens man blir skrubbet, massert og skummet inn. Det er virkelig å anbefale! Spesielt når man ser hvor sinnsykt mye døde hudceller som blir fjernet…Ysj..Nå skal vi veldig snart skifte om for å gå en tur ut. Her går solen ned i 19-20 tiden, så det er liksom perfekt middags/shopping tid. Er det forresten noe dere ønsker å lese om mens jeg er her nede? Vi er altså i Tyrkia rett ved Alanya. Nå skal jeg få på meg noe annet enn bikini, så prøver jeg å oppdatere dere mer i kveld♥ Vi blogges! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg