Endelig en forskjell

Hei dere fine!
Hvordan har dere det? I dag har jeg en fin dag. Det har sikkert noe med at det er sol og varmt ute. Det er så klart litt kjipt å tenkte på at dette er siste dagen før en ny periode på sjøen står for tur, men det går fint. Jeg prøver å ikke tenke for mye på det, og heller leve her og nå. Jeg må beklage å si at spørsmålsrunden er litt forsinket, men jeg jobber med saken! Jeg fikk filmet litt imens jeg kjørte i stad, og håper at jeg rekker resten senere i dag. Hvis ikke så må jeg gjøre det om bord, og der funker internett svært dårlig som dere vet:-( Men anyways – jeg tenkte jeg skulle fortelle dere litt om dette kosttilskuddet! Jeg blir ikke sponset, så dette er ærlige meninger. Jeg vet at mange blar videre når det kommer innlegg som dette, men siden jeg faktisk ikke får penger for å skrive positive ting om disse produktene, så er det jo til nytte for dere som lurer på om dere skal kjøpe det. Disse produktene er jo veldig kjent, og jeg ser de overalt så derfor valgte jeg å teste dem ut. For det første så har jeg ikke spist så mange av “Fit bombz” pillene siden de svir når man svelger de. De inneholder chilli, men jeg syntes de svir litt for mye til at jeg skal gidde å ta dem. For å få utnytte av slike kosttilskudd så skal de tas over en god periode, og det har jeg ikke gjort med “fit bombz” eller “Beauty bombz” – De sistnevnte er faktisk litt gode, og jeg kommer heller til å ta dem enn de som skal redusere søtsuget. Jeg har troen på at de funker siden de svir allerede når man svelger dem, men jeg tror ikke at jeg blir å ta dem.  “Beauty bombz” og hair luxious derimot! De blir jeg å ta. “Hair luxious” har jeg tatt hver eneste dag i 3-4 måneder nå, og jeg tror helt ærlig at det funker! Jeg så på helsekontrollen at man kan få i seg det samme ved sunt og variert kosthold, men for meg som ikke spiser så mye så passer dette meg ypperlig. Jeg føler at jeg får i meg det jeg trenger, og håret mitt vokser utrolig mye fortere nå enn før. Se den forskjellen! Det har så klart mye å si at jeg ikke har bleket eller farget det siden november, og jeg bruker utrolig mye mindre rettetang og Extensions. Men alle disse tingene kombinert med Hair luxious føler jeg booster hårveksten min enormt mye. Å når det føles ut som at det funker, så glemmer jeg aldri å ta de. Jeg er så glad for at håret mitt vokser, og at jeg endelig begynner å se resultat. Jeg hadde egentlig tenkt til å farge meg lysere nå til sommeren, men jeg tror kanskje at jeg bare skal la det være. Å heller bli lysere neste sommer, hva syntes dere?Det er seriøst mange år siden håret mitt har vært så langt, sunt og friskt naturlig. Å ikke minst tykt, det er så fint nå! Jeg er så glad. 

Har dere noen erfaringer med disse produktente? Eller har dere noen andre tips til bedre hårvekst? Vi blogges senere!♥

1 kommentar
    1. Når jeg sluttet å farge håret og brukte mindre varme på det, så vokste det så fort. Altså før vokste håret mitt aldri, det bare knakk og var ganske matt, men etter under 1 år uten å farge det os, så var håret mitt til rumpa, tykt, sunt og hadde veldig mye glans. Anbefaler deg å ta en god pause fra farging<3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg