En helt syk opplevelse

Hei fra sjøen!

Det merkes at jeg er ute på sjøen igjen altså, det gynger…. Men, det går fint. Som jeg har nevnt tidligere så skulle jeg ta piercing i dag, og det gjorde jeg. Planen var jo å lage vlogg, men det visste jeg jo egentlig at jeg ikke klarte å få til, så da blir det et innlegg – håper det går fint! Jeg har hatt migrene i 11 år og hatt skikkelig problemer med det. Etter 11 år har jeg blitt litt herdet og klart å “takle” smertene litt mer, men jeg har hatt utrolig vondt. Jeg har prøvd medisiner og akupunktur, men det har ikke hjulpet meg. Så da jeg fant ut at man kan ta en piercing som kan hjelpe, så begynte jeg å lese masse om det. Det har seg jo sånn at det kan funke, og det kan ikke ha noen virkning. Etter 11 år blir man ganske desperat og prøver det meste – hva har jeg å miste liksom? Så det gjorde jeg altså i dag! Opplevelsen var seriøst helt syk……. Det er litt vanskelig å forklare det, men jeg tror seriøst at jeg er migrene fri. Han som piercet meg klemte meg på halsen og med en eneste gang så sa han “du sliter med venstre side, du?” JA – DET GJØR JEG! Jeg har litt plager på høyre side, men den venstre er virkelig ille. Uten at vi hadde snakket noe om smertene mine så kunne han finne det ut med å klemme på halsen min. Han sa også at han det var store spenninger og han trodde at jeg hadde slitet lenge – noe jeg har. 

Så over til selve piercingen. Det var ikke super vondt, men så klart ikke digg liksom. På dette studioet bruker de is-spray som kjøler ned/bedøver øret slik at selve stikket ikke merkes så mye. Når nålen var igjennom så måtte det “jobbe” litt, så det var litt rare følelser akkurat da jeg lå og hvilte. Det kommer en murring i kjeven, men det er tydeligvis bevis på at spenningene “gir slipp”. Så fikk jeg inn smykket og satt meg opp. Det syke var da at han igjen klemte på halsen min og det var så stor forskjell! Det var liksom ikke så anspent og hardt der. Veldig merkelig! Det som også er sykt var at hodet mitt kjentes helt “tomt/lett” ut etter alt sammen. Hver gang jeg skal gjennom slike ting som piercing, tatovering, fillers eller noe sånt så ender jeg alltid opp med heftig migreneanfall, men ikke i dag. I tillegg så er det dagen jeg reiser på jobb og da dunker hodet ekstra i og med at det er masse stress, men jeg har ikke hatt noe vondt i hodet i dag!! Jeg har litt is i magen og vil ikke ta gleden på forskudd, for jeg er skikkelig redd for at jeg skal få skikkelig migrene en av de kommende dagene, så funket det liksom ikke på meg… Så jeg er skikkelig spent og krysser fingrene for at dette hjelper meg. Tenk om det hjelper da – det kan jo redde liv! For de som ikke har kjent på migrene, så vit det at folk tar selvmord på grunn av det liksom. Det kan være heftig. SÅ fingrene er krysset!!Beklager litt ekle bilder men jeg får liksom ikke vist det annerledes. Det er sykt vanskelig å ta bildet av sitt eget øre, haha! Som dere ser, så tok jeg enda en piercing – men for pynt. Den inni øret syntes ikke så mye nå, men kommer til å gjøre det når jeg får byttet smykke osv. Den andre er kun for pynt i og med at jeg alltid har ønsket meg i den flippen egentlig. Det.var.vondt. Eller, ikke sånn ekstremt. I den fikk jeg ikke bedøvelse og man HØRER det knaser når nålen går gjennom brusken…Æsj! Men det går så fort, så det gikk fint. Nå skal jeg pakke ut og komme meg til rette på lugaren, så blogges vi! ♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg