En bedre frokost/lunsj

Hei dere!

Jeg håper at dere har det fint? Jeg har det veldig bra foruten om at jeg har blitt kjempe forkjøla. Endelig klarte jeg å vende meg av nesespray, så dukket forkjølelse opp.. Så nå er jeg tilbake til nesespray, lommetørkle og halspastiller. Energien er heldigvis på topp da, så jeg fungerer fortsatt. Gårsdagen gikk til å vaske og rydde en god del. Det er liksom standar når vi kommer hjem fra jobb å få litt orden hjemme før vi liksom “lander”. Men nå føler jeg virkelig at vi er på plass igjen, så nå kan kosen begynne♥ F og jeg sov ganske lenge i dag, det skal sies.. Men da jeg stod opp rundt 11:00 dro jeg rett til butikken for å kjøpe frokost. Jeg hadde så sinnsykt lyst på appelsinjuice, så da dro jeg like greit på butikken før jeg begynte på frokost. Jeg så på noen videoer på facebook i går av mat, og kom over disse omelett-muffin greiene, og fikk skikkelig lyst til å teste dem ut. So I did!

Du trenger:

♥ Skinke eller kalkun skiver. Jeg brukte begge deler og lagde noen av hver.

♥ Ost. Jeg tror cheddar ost vil smake skikkelig digg, men jeg brukte vanlig Jarlsberg. 

♥ Egg

♥ Paprika

♥ Gressløk 

Jeg prøvde meg bare frem med å fylle formene med litt av alt. De var i ovnen på rundt 250 grader i 7-9 minutter. Det er ganske enkelt å se på dem når de er ferdige. På bildene under ser dere hvordan jeg gjorde det. Legg en skinke eller kalkun skive rett i formen, så legger du oppi resten. 

Lag gjerne flere enn du tenker å spise, for de er kjempe fine til å la ligge i kjøleskapet noen dager. Jeg skal lage disse igjen før vi reiser ut på jobb slik at jeg kan ha noen mellommåltider på lugaren, smart?Sunt og godt! Med en så bra start på dagen, så må det jo bare bli en fin dag. Vi har ingen spesielle planer i dag annet enn å kanskje gå en tur for å få litt luft. I tillegg så frister faktisk en treningsøkt, så vi får se! Jeg ønsker dere alle en super fin dag i hvert fall, så blogges vi senere♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg