Denne skal jeg teste ut!

God morgen dere fine♥

Jeg håper at dere alle har det fint! Jeg våknet med tidenes migrene, så her har det vært litt kjipt. Jeg hadde jo så vondt i går også, og det pleier å gi seg over natten, men jeg måtte ty til flere smertestillende i dag morges. Heldigvis har det gitt seg nå, så nå føler jeg meg mye bedre. Migrenen kommer på den siden hvor jeg ikke har piercing, så kanskje jeg må ta en i det endre øret også 🙁 Men enn så lenge klarer jeg meg. Før var jeg plaget hver eneste dag, og det er jeg heldigvis ikke lenger. Men anyways! I går var jeg innom Hvaltorvet i Sandefjord med søsteren min, og da kjøpte jeg inn “self tan drops” fra Glød, Sophie Elise sitt merke. Jeg bruker selvbruningen hennes, og jeg er skikkelig fornøyd! Første gang jeg brukte den fikk jeg skjolder, og jeg var ikke særlig fornøyd, men nå som jeg har fått teken på det, så elsker jeg den! Jeg er faktisk akkurat gått tom for den, så jeg må kjøpe ny. Den har holdt kjempe lenge, så prisen gjør meg ingenting. Du får smurt hele kroppen maaange ganger med en flaske. Men disse dråpene skal man blande inn i ansiktskremen, så får man en fin gylden farge. Jeg er så spent på å se om de funker! Jeg sliter med å få farge i ansiktet om sommeren, så da er jo disse geniale!Jeg er skikkelig spent på å se om de funker, og hvor lenge en slik flaske holder. Den kostet 299kr, så den er jo ikke kjempe billig. Men dersom den varer i flere måneder er den absolutt verdt det syntes jeg! Jeg kjøpte den på Vita om noen skulle lure, men den kan også bestilles på nett på Lyko og Coverbrands. Nå skal jeg orde meg litt, så kommer søsteren min til meg i dag. Vi skal gå tur, spise middag og se siste episode av x on the beach! Jeg ønsker dere en fin dag. Vi blogges♥

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg