Den fineste søndagen på lenge

God kveld dere fine♥

I dag har altså vært en så fin dag! Jeg har kost meg så masse. Dagen startet med å gå en tur sammen med hunden vi har passet. Det er så mye sjarm i det å stå opp, ta på seg jakke og sko for å så gå ut en tur. Før frokost og kaffe. Det gleder jeg meg til vi får hund på ordentlig. Så ble den lille hentet mens F og jeg dro for å trene. Selv om hele neglen min ble revet av, og jeg har gått gjennom et smertehelvete, så kom jeg meg altså tilbake dit i dag. Jeg har fått så mye motivasjon til å trene igjen, dere! I morgen skal jeg fader meg melde meg inn!! Det har jeg jo sagt at jeg skal gjøre i tre år nå, men med mindre det dukker opp noe alvorlig så skal jeg altså gjøre det i morgen. F og jeg hadde en sykt bra bein økt i dag, på nesten 2 timer! Det var så mye trykk og intensitet, så denne økten var bra! Man angrer jo aldri på en treningsøkt, eller hva?Her er en liten sneakpeak på julepynten vår. Jeg har pyntet 90% ferdig, så jeg venter litt med å vise dere. Jeg vil at det skal være 100%! Jeg mangler noen ting som jeg skal kjøpe i morgen, så blir det topp. Jeg er ganske fornøyd med hvordan det har blitt så langt, men jeg tror det kommer til å bli døds fint når det kommer juletre og juleblomster. Det kjøper vi så klart ikke før neste gang vi er hjemme. Etter en perfekt treningsøkt lagde jeg middag til oss. Det ble pasta med kyllingkjøttdeig og ostesaus. Jeg lagde en ny saus helt fra bunn, og den ble så god! Jeg elsker å lage mat, og gleder meg seriøst til å stå på kjøkkenet i morgen. Da blir det laks, asparges og blomkål pure. Yum! Så tok jeg et laaaangt bad og ansiktsmaske. Badekar er så undervurdert! Jeg kommer alltid til å bo i et hus hvor det er badekar. Det er seriøst noe av det beste jeg vet om. 

Denne ansiktsmasken fra “Dr.Jart” er så bra. Jeg elsker den! Den inneholder et serum og en rubber mask. Det er en litt tykkere “gummi” maske som legger seg fint på huden. Denne gir mye fuktighet, så finnes det en i rosa som skal stramme opp huden. Denne bruker jeg når jeg skal kose meg litt ekstra, for den er egentlig litt dyr! På båten koster den 88kr, så den koster sikker over 100kr på land. Men verdt det en gang i blant. Denne kan jeg virkelig anbefale dersom dere trenger litt fuktighet!Jeg elsker spa søndager, og har det så og si hver eneste søndag! Det er viktig å pleie hud, hår og sjel dere♥Så har jeg funnet frem jule kosedressen min, hehe! Det er såå koselig med jul. Jeg håper virkelig at det kommer litt snø snart. Nå skal jeg vaske kjøkkenet, så skal vi se ferdig en film vi begynte på i går. Jeg håper at dere alle har hatt en fin søndag! Vi blogges i morgen♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg