Bildene som ikke kom på bloggen

Hei dere fine!

Jeg sitter ute i gangen igjen, så folk ser rart på meg. Men who cares. Jeg tenkte at jeg ville tilføye litt positivitet på denne bloggen, så jeg fant frem noen bilder som jeg aldri hadde trodd at jeg skulle poste. Det var veldig rart å faktisk prøve å finne de minst fine bildene, isteden for de fineste. Jeg studerer bilder veldig lenge før jeg skal legge dem ut, og ender som regel med å ikke poste dem, hehe! Så det er litt av et skritt jeg tar nå og faktisk poster de bildene som jeg over hodet ikke syntes er fine. Det betyr vel bare at jeg har sluttet å ta meg selv så høytidelig og heller syntes det er litt gøy å vise at alt ikke er perfekt hele tiden. Den nye trenden “Instagram vs reality” syntes jeg er så morsom og bra! Det er bra at kjendiser viser at Instagram ikke er virkeligheten. Så, her er noen bilder som jeg egentlig ikke ville poste, men gjør det uansett 🙂 Sol og vind.. Ikke så lett å holde øynene åpne, hehe!Mer vind..F kan “mobbe” hvordan jeg poser i blant, haha!Det skal sies at F er super tålmodig når det kommer til å ta bilder av meg, så det setter jeg pris på.Her tok vi en milliard bilder, så det er ikke så rart at halvparten av de ble slike.Frode har heldigvis lært å ikke ta bilder nedenifra og opp fra nå av, hehe!Dette har kanskje sett dagens lys, jeg er litt usikker. Selvom bildet ikke er så fint syntes jeg det er søtt og koselig.“Tok du bilde?” “Bare ta mange”Vet ikke helt hvorfor jeg har tatt meg tid til å legge på et filter av dette bildet engang???Her trodde jeg seriøst at jeg var skikkelig søt, antar ikke.Her så jeg for meg noen sykt inspo bilder, men endte opp med dette 🙂 Når andre tar bilder av oss blir det som regel bare et eller to bilder, så vi fikk et som var fint, også dette da…:-)Skjønner ikke hvorfor jeg setter på selvutløser mens jeg spiser… Det skjer ganske ofte av en eller annen grunn. Her igjen, mat i munnen?! Jeg klarte ikke å la vær å spise mens jeg hadde en liten photoshoot, så tenker jeg av en eller annen grunn at det er litt “cute” å spise på bilder, men det er det altså ikke!

Hva syntes dere om slike innlegg, vil dere ha flere slike ufiltrerte innlegg? Nå skal jeg strikke litt videre på genseren til F, så skal jeg jobbe til sent i dag også. Jeg jobber en vakt som starter tidlig, så har jeg en pause sånn som nå, så skal jeg jobbe igjen fra 12:30-22:00. Så det er noen lange dager, men da går tiden også litt fortere. Dessuten så er jeg på tre forskjellige steder på båten, så det skjer mye forskjellig. Jeg håper at dere har det fint, så blogges vi senere♥

2 kommentarer
    1. Liker deg og bloggen din så godt og nå steg du enda mer i hvor godt jeg liker deg når du har guts nok til å blogge slik. Håper så på at jeg ser deg på Herkules eller noe. Så lyst å si hei irl.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg