Antrekk 20.01

Hei dere♥

Dag fire med hodepine…..Nå begynner det å holde:-( Det er mange tanker om dagen, og jeg kjenner at jeg stresser en del rundt jobb etc. Så det er kanskje ikke så rart at det verker og dunker litt i blant. Men slitsomt er det! Jeg skal veldig snart stelle meg på kjøkkenet for å lage makroner. I forrige innlegg nevner jeg at jeg skal kjøre i gang sukker stopp, i dette nevner jeg makroner 🙂 Til mitt forsvar så får vi middagsgjester i morgen, og da klarer jeg ikke å la vær å servere dessert. Jeg er bare sånn I guess. Jeg har tenkt til å få til flere antrekks innlegg her på bloggen! Hva syntes dere om det? Jeg føler kanskje at det kan bli litt ensformig med bare updates, sminke og negler. Så kanskje litt antrekk kan være interessant.Dette er min favoritt bukse og jeg bruker den litt for ofte, haha! Den er behagelig å ha på og den er kul. Det er DENNE fra New Yorker. Jeg har den i xs. Genseren er også fra New Yorker.Skoene finner du HER.Munnbind HER – Vesken er fra H&M, jeg fant den dessverre ikke på nettsiden.Hva syntes dere om antrekket? Jeg personlig er veldig lei av munnbind.. Jeg kan sminke meg i en time, for å så miste all sminken under munnbindet med en gang. Påbudet ble forlenget her i byen, så jeg aner virkelig ikke når vi kan gå uten..Men, sikkerheten først. Vi blogges♥

1 kommentar
    1. Antrekket er fint. Digger buksa. Når det kommer til munnbind så er jeg veldig glad for at det er påbudt fordi det er så mange mennesker som har mistet livet eller blitt alvorlige syke. Så det at vi må gå med munnbind syns jeg er helt greit. Da kan vi redde mange liv.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg