Happy Halloween

God kveld♥

Når det er så mørkt ute skulle man nesten trodd det var midt på natten. Men den er ikke engang 19:00! Vi har nettopp hatt første knask eller knep gjest på døren, og det var veldig hyggelig! F og jeg måtte diskutere litt om hvem som skulle åpne døren, men det endte med at jeg gjorde det selv om jeg ikke akkurat er så fresh for øyeblikket. Vi har utrolig mye godteri som vi skulle vært kvitt, så jeg håper virkelig at flere kommer! Jeg husker da jeg gikk knask eller knep, jeg syntes at det var så gøy! Jeg elsket (elsker) å kle meg ut og spise godteri. Så ble jeg ungdom og dro på Halloween fest på utesteder, og det også var utrolig gøy! Mens i år har jeg sminket meg for å ta noen bilder, så ta det av igjen.. Slik har det altså blitt! Hadde det var en Halloween fest hos noen kjente i dag, så hadde vi nok dratt dit, men det er jo en vanlig onsdag og folk skal på jobb i morgen. Så jeg får nøye med kveldskos sammen med kjæresten min. I tillegg så brygger jeg på noe tror jeg, for halsen min er så sår og vond, så jeg ender vel opp med forkjølelse eller influensa som vanlig. Flaks at jeg fikk hentet jakken min fra renseriet i stad, for det begynner å bli fryktelig kaldt! Jakken var forresten helt fantastisk fin og den er så god som ny. Dette er altså hva jeg har brukt ettermiddagen min på! For første gang i mitt liv har jeg sminket meg på en annerledes måte og virkelig lekt med fantasien. Det var faktisk veldig vanskelig og jeg trodde at det skulle bli bedre enn det ble. Men som sagt, det er første gangen og jeg hadde verken riktig utstyr eller erfaring. Det var veldig gøy å prøve det ut i hvert fall, og neste år klarer jeg det kanskje bedre. Øvelse gjør mester!Jeg filmet alt sammen, så jeg skal sette i gang og redigere den videoen med en gang. Så håper jeg at den er ute i dag eller i morgen. Det tar jo tre døgn nesten å laste opp en video på youtube… Men jeg krysser fingrene! Jeg håper at dere har en fin Halloween! Vi blogges senere♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg