Tanker på en søndag

Hei dere fine mennesker!

Det er endelig søndag og jeg har seriøst aldri vært mer glad for det. Det begynner å nærme seg hjemreise, og det skal bli kjempe godt. Før jeg kom om bord følte jeg meg klar for å jobbe ekstra, men nå vil jeg virkelig hjem. To uker er jo lenge å være borte fra hjemmet, så nå vil jeg hjem <3 Jobben i seg selv er topp og jeg trives kjempe godt, men her er ikke familien, dyr eller natur som jeg liker så godt. Så denne løsningen med to uker på og to uker hjemme er super! Jeg har planer om å spørre om det er noe ledig en dag eller to som jeg kan jobbe, for nå begynner julegave handelen veldig snart! Jeg gleder meg skikkelig til å handle inn og pakke inn julegaver. Selvom jeg ikke skal være hjemme i julen, men jobbe. Men det som er så fint med å jobbe i julen, er at vi får feiret julaften hjemme og vi kan komme hjem innimellom. Så det gjør meg virkelig ingenting å jobbe denne julen. Uansett – mye foregår i hodet mitt om dagen, og her er noen tanker denne søndagen.

Jeg sendte parajumperen min på rens, hvor den skulle vaskes. Inni jakken står det at den ikke kan vaskes, men rensen. Skal den renses blir den ikke ren, så hun på renseriet måtte ha min godkjennelse på at den kunne vaskes slik at den ble ren. Hun skulle sende mld når den var klar, og det har jeg enda ikke fått etter to uker.. Jeg er livredd for at den har blitt ødelagt, og at hun ikke tør å si det til meg.. Jeg reiser til renseriet så fort jeg kommer hjem fra jobb. Jeg blir knust dersom den er ødelagt, for jeg betalte 8000+ for den i fjord….

♥ I går ble jeg utrolig skuffet over at Sophie Elise hadde trukket seg fra Skal vi danse.. Jeg likte så godt å se henne danse, og syntes at hun hadde en utrolig utvikling og var veldig flink. Jeg koste meg så masse når hun danset, så at hun ikke var med gjorde dagen min kjip.  Men jeg forstår så klart valget, men jeg ble lei meg. 

♥ Når jeg kommer hjem skal jeg filme flere videoer som jeg gleder meg til. Jeg har lyst til å lage en kul halloween look selvom halloween så og si er over når jeg er ferdig på jobb. Men halloween look på etterskudd gjør vel ingenting, eller? 

♥ Jeg trenger mer frisk luft og natur. Da jeg bodde i Sandefjord var jeg ute hver dag, og gikk tur sammen med mamma, søss og hundene. Nå som jeg bor i skien går vi så og si aldri tur. Det syntes jeg er skikkelig kjipt. 

Jeg må bli flinkere til å spare penger! For det første så skal jeg handle inn julegaver, men jeg trenger også ny bil… Bilen min funker rundt omkring i Skien, men jeg kan ikke bruke den til og fra Sandefjord liksom.. Jeg ønsker å kjøpe en hvit fiat 500 med åpent tak. Den er så søt og fin!!

Jeg må begynne å tenke på fremtiden min. Jeg har ingen utdannelse og jeg aner ikke hva jeg vil bli. Det er dumt å sette seg på en skolebenk som man ikke brenner for, så hva skal jeg da gjøre. Jeg skulle så ønske at jeg viste hva jeg ville bli slik at jeg kunne jobbe mot det målet. Jeg syntes det er så vanskelig og noen ganger kan jeg gråte av tanken. Jeg er heldig og jobber på båten, men tenk om jeg ikke får jobbe her mer? Jeg er bare en vikar, så egentlig kan jeg stå uten jobb neste år allerede. Jeg håper for guds skyld at jeg får fortsette, men den usikkerheten knyter seg i magen og jeg blir stresset av det.

Når jeg kommer hjem skal jeg legge ut enda mer på Tise og forhåpentligvis få solgt mer av ting jeg ikke trenger eller bruker. Skulle nesten trodd jeg ble sponset av Tise siden jeg skriver så mye om det, men jeg syntes det er genialt og jeg har som sagt fått solgt masse der! Så det er helt glimrende for meg 🙂  

Vi blogges♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg