Uploading

God kveld dere!

Det er ganske sent nå, og jeg er egentlig på overtid. Men siden det er liggedag i morgen, og jeg kan sove litt lengre, så tar jeg meg tid til å oppdatere dere nå. Jeg håper at det er bra med dere, og at dere har hatt en fin helg! I morgen går vi inn i superuka, som er den siste uken før vi skal hjem! En liten uke til, så er vi der. Deilig! I dag har vi hatt litt å gjøre, så jeg kjenner på kroppen at det skal bli deilig å vaske litt i morgen og ta det litt mer med ro. I tillegg så håper jeg at F og jeg rekker å kjøre en liten tur hjem. Det er så hyggelig og godt å se huset og være litt hjemme. Uansett: Jeg er ferdig med å redigere ” London haul” video, og jeg tror jeg klarer å få den lastet opp i morgen siden vi ligger så lenge til kai. Jeg må innrømme at jeg føler meg litt teit og dum når jeg snakker til kamera, men man blir vel vandt med det også? Jeg vil bare at dere skal vite det, haha! Om jeg hadde klart det, så hadde jeg så klart laget en bedre video og redigert den bedre. Men det er jo ikke så lett når man er helt ny med youtube. Dessuten så måtte jeg filme på badet siden det ble så mørkt og lyset funket ikke andre steder enn på badet.. Men jeg håper at dere liker den, så forbedrer jeg meg for hver gang, forhåpentligvis 🙂  Nå skal jeg sove, så blogges vi i morgen<3 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg