Sunnere dager i vente

Hei dere, og god tirsdag!

God og god, haha.. Neida, det er en fin dag selvom vi skal på jobb. Som jeg skrev i går, så føler kroppen seg klar selvom jeg føler at vi ikke har fått vært så veldig mye hjemme. Jeg brukte jo første helgen i Sandefjord, og flere døgn i London. Men det har vært en veldig fin periode hjemme, og så klart må vi jobbe for at vi kan være hjemme. Så det er helt greit. Det som jeg alltid tenker er at jeg kan prøve å være sunnere og flinkere på jobb i fjorten dager, slik at jeg kan kose meg litt ekstra når jeg er hjemme igjen. Jeg pleier ikke å ha så mye sunt tilgjengelig på lugaren min, så det gjør jeg noe med denne gangen! Jeg tar med meg alt det dere ser under slik at jeg kan få i meg sunne og gode produkter. Vi har så klart mat på jobb, og veldig godt utvalg! Men vi har liksom ikke skyr og slike produkter. I tillegg så er det havregrøt til frokost på mandager, så om jeg vil ha det på en onsdag så går liksom ikke det med mindre jeg tar med selv. Dette er jo et eget valg, og jeg ser frem til å spise sunnere mens jeg er på sjøen.  Se så mye god mat!! Mange mener sikkert at dette er unødvendig, og det er egentlig det siden vi får gratis mat ombord. Men igjen, vi har ikke polarbrød eller granola. I tillegg så er jeg veldig “fysen” ombord, så da handler jeg inn mye godteri fra taxfree´n og tro meg, jeg spiser alt opp.. Så derfor er det mye lurere å ta en yoghurt eller en smoothie om jeg er småsulten eller bare sukkersugen. Smart! Jeg håper virkelig at jeg klarer å følge opp med bloggen, og tro meg, jeg skal virkelig prøve! Det er veldig motiverende å se at så mange er innom hver dag, så det gir meg mer motivasjon og inspirasjon  også! Å dersom dere har noe dere ønsker at jeg skal blogge om, så bare kommenter det♥ Jeg ønsker dere alle en kjempe fin tirsdag, så blogges vi senere♥

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg