2 år med deg

I dag er det to år siden elsklingen min og jeg ble sammen! Herregud, tenk det. Disse to årene har gått så fort. Det er ikke nøyaktig to år siden vi ble offisielt sammen, men det er to år siden vi begynte å være sammen hver eneste dag. Vi møttes ombord på båten der vi begge jobber, og siden den tid har vi så og si jobbet ombord samtidig. Etter en liten stund flyttet jeg til han i Skien. Mye fordi det var så langt unna der jeg bodde i Sandefjord, så det var lettere å bli over. Vi trives veldig sammen og er beste venner! Jeg elsker han så høyt, og jeg er så takknemlig over at jeg har en så fantastisk mann i livet mitt. Han er bare best!

Tusen takk for to fantastiske år kjæresten min! Jeg elsker deg <3

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg