Ny favoritt foundation

Hei!

Jeg vet at det er mange av dere som liker når jeg deler min favoritt sminke og de forskjellige produktene jeg bruker. Så derfor vil jeg dele med dere den nye favoritten min når det gjelder foundation. Denne er ikke ny på markedet, men den er helt ny for meg. Jeg har tidligere brukt Urban Decay eller Dior undercover sin foundation, og de blir veldig tykke nå om sommeren. Denne derimot er utrolig lett og silkemyk. Den er helt utrolig deilig å påføre og man merker ikke at den er på. Samtidig så dekker den veldig bra, men den er ikke full coverage. Så den passer veldig fint nå på sommeren hvor man gjerne ikke vil dekke absolutt alt.  Dersom man vil det så kan man bare påføre litt ekstra og bygge den opp. SAMSUNG CSCJeg kjøpte den i fargen 030, og den er veldig fin! Men nå som jeg har blitt brunere, så måtte jeg kjøpte 040 også for å matche hudtonen min. Det tar typ 2 sekunder å påføre den og den sitter fint hele dagen, så dersom du trenger en ny favoritt så anbefaler jeg dere å teste ut denne! Den er liksom så ulik alle andre, og det på en positiv måte! SAMSUNG CSCNå som jeg er sykemeldt, så er jeg ikke så veldig morsom for å si det sånn.. Jeg kjeder meg og vil tilbake på jobb. Derfor er kanskje ikke blogg motivasjonen helt på topp, så dersom dere vil at jeg skal skrive et innlegg om noe, så bare spør! Blir så glad når dere kommer med forslag til innlegg ♥ Vi blogges senere babes! 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg