En sykt bra start på dagen

Goooooooood fredag dere fine!♥

Det er endelig fredag og snart helg, hvor deilig er ikke det? Jeg er jo så heldig å har helg hver dag i to uker hver måned, men uansett så liker jeg fredager best. Kanskje fordi det er mye gøy på tv og en god unnskyldning til å spise godteri. Uansett: Denne dagen har startet så sinnsykt bra! Både F og jeg sov helt til 09:15, så det var litt lenge i forhold til hva vi har brukt å gjøre tidligere denne perioden..pyttpytt. Jeg starter alltid dagen med å koke kaffe til F og gi han den på sengen. Så etter at jeg gjorde det, så fant jeg frem litt treningssaker og begynte å trene! FØR frokost. Det var så utrolig deilig å våkne opp med den energien og faktisk ha lyst til å trene. SAMSUNG CSCSom dere vet, så er jeg et jojo menneske som går litt opp i vekt og litt ned hele tiden. Jeg har også perioder hvor jeg ikke er fornøyd med meg selv og rett og slett føler meg tjukk. Da bruker jeg å trene litt og spise sunnere slik at jeg blir komfortabel igjen. Akkurat nå så er jeg vel ikke misfornøyd med meg selv, men heller ikke fornøyd. I tillegg så kommer sommeren for fult, og F og jeg skal jo på ferie, så da er det greit å ha kontroll over kroppen. Går man rundt på ferie i bikini og føler jeg dritt, så ødelegger det veldig mye..Spesielt for meg.SAMSUNG CSCUnder treningsøkten drikker jeg BCAA fra Women´s Best♥ jeg trente både rumpe, bein og mage. Økten varte i nesten en hel time, så jeg kan si meg ferdig trent og fornøyd for i dag. F trente også, så det er koselig å kunne gjøre det sammen. Etter økten spiste jeg grove (urter og havsalt) knekkebrød med banan og tok alle vitaminene mine inkludert en proteinshake. FEELING GOOD! SAMSUNG CSCI tillegg så ringte det fra VG i dag, og saken kommer ut til uken! Jeg oppdaterer dere så klart når den er her:-) Så jeg har hatt en fantastisk dag så langt, og håper så klart resten blir like bra. Vi skal ikke så mye annet enn å ta en liten tur ut senere. Jeg var hos legen i går, så jeg må å apoteket og få smertestillende blant annet. Husk at om det er noen som ønsker seg noen innlegg, så kommenter gjerne. Vi blogges♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg