New barbie nails

Hei babes♥

Endelig har jeg fått ordnet neglene mine igjen! Jeg gjorde det før vi dro om ombord den 3.April, så nå var det virkelig på tide. Jeg hadde egentlig time til påfyll forrige uke, men det ble avlyst på grunn av sykdom.. Så derfor fikk jeg time på mandagen. Jeg går til en som bor like her jeg bor, så det tar meg kun 5 minutter i bil og det er deilig. Som dere vet, så pleier jeg å dra helt til Sandefjord for å fikse leppene mine og Larvik for vippene. Så at jeg kan fikse neglene mine fem minutter unna er helt herlig. Denne gangen ville jeg ha noen negler med farge og glitter. Jeg er jo ganske rosa av meg, så rosa med bligbling ble det! Jeg tenkte at jeg ikke fikk tid til å ordne neglene mine før 17 mai, så jeg skulle gått for noe mer nøytralt. Meeen heldig som jeg er, så fikk jeg ny time den 15 mai. Da får jeg hvite negler med masse glitter slik at de er fine til både 17 mai OG Kypros ferien til mannen og meg♥SAMSUNG CSCFargen er skikkelig Barbie farge og jeg digger den. Jeg liker ikke så godt å ha farger på neglene, men nå som jeg endelig begynner å bli litt brun så syntes jeg at det ble veldig fint. Jeg får ofte spørsmål om hvordan jeg klarer å jobbe med slike negler, men det er virkelig ingen problem. Jeg er født med slike klør, så det er helt naturlig for meg. SAMSUNG CSCJeg føler meg så fresh med nye negler, det gjør virkelig noe med humøret! Jeg gleder meg allerede til neste gang jeg skal fikse de, for den følelsen er så god. Jeg ønsker dere en fiiiin dag videre♥ Vi blogges! 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg