Litt ekstra heldig i år

Hei dere fine!

Jeg håper dere alle hadde en kjempe fin feiring i går, og at dere koste dere masse med familien! Vi koste oss kjempe masse med familien til Frode. Vi hadde dem her, så han og jeg stod for det meste av matlaging, og slike ting. Det er mye som skal gjøres når man får gjester, haha! Heldigvis er familien til F så hyggelig og hjelpsomme, så alt gikk helt knirkefritt! Vi spiste god mat og koste oss kjempe masse sammen alle sammen. Når det gjelder gaver….omg så mange! Jeg har aldri opplevd at det har vært så sinnsykt mange gaver under treet før, helt seriøst! Det var jo noen barn her, så da blir det en del. Jeg var helt ekstremt heldig i år følte jeg, jeg fikk så mye fint!! 

SAMSUNG CSCJeg fikk en kjøkkenmaskin! Jeg baker så utrolig mye, også har jeg ikke hatt kjøkkenmaskin…. Så nå har jeg det endelig! Jeg gleder meg så masse til å bruke den. Jeg tror jeg skal teste den ut allerede i dag:-) Av min kjære mann fikk jeg en printer, hårføner, stavmikser og øredobber. Alle tingene får jeg så mye nytte av, så jeg er kjempe kjempe fornøyd. SAMSUNG CSCSeeee så fint!! Denne paletten fra Mermaid salon fikk jeg av søsteren min sammen med masse annet fint! SAMSUNG CSCDisse nydelige øredobbene skal jeg bruke fast hver dag. Jeg elsker slike smykker som man kan ha på hver eneste dag uten å måtte ta dem av. Nå har jeg fått ring, smykke og øredobber av mannen min som jeg kan ha på 24/7 – Jeg elsker det! <3 Denne paletten er jo bare helt sinnsykt fin! Så masse øyeskygger, lipglosser, lipliner, eyeliner, blush og higlighter. Jeg gleder meg så masse til å teste dem ut! Av mammi fikk jeg en Gran Canaria tur!Åhh… all den sminken♥ Jeg føler meg så heldig som fikk så mye fint! Jeg håper dere alle fikk det dere ønsket dere, og at de rundt dere ble fornøyde med gavene de fikk. Her er det fult igang med play station 4 som kjæresten min fikk av meg, sammen med noen kule klær og sko. Man har jo lyst til å gi dem alt!! Nå skal vi rydde videre etter gårsdagen, så skal vi se en julefilm. ENDELIG. jeg har ikke sett en eneste film i julen og julestemningen forsvant for lengesiden, så kanskje den kan komme litt tilbake i dag…Jeg føler meg veldig takknemlig som har det så godt.  Vi blogges senere<3 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg