De fineste vippene

♥ God morgen ♥

Hei alle fine! For et forferdelig kjedelig vær å våkne opp til.. Vi hadde store planer om å gå på sopptur i dag, siden det er så sinnsykt koselig og godt med frisk luft. Vi får se om vi gidder å kle på oss og dra. Ellers blir det bare innedag med kakao og film, det er jo like koselig det. Jeg har bestemt meg for å knipse bilder av innkjøpene mine, så får dere i hvert fall sett det! Jeg skal litt senere i dag dra hjem til kjæresten min, jeg lengter så etter han, haha! Men først så vil jeg vise dere hvor fine vippene mine ble etter gårsdagens vippetime. Jeg fikser vippene mine kun hos Victoria på Studio V  som holder til i Sandefjord. Jeg anbefaler virkelig alle som setter på vipper om å booke time hos hun, hun er så ekstremt dyktig syntes jeg! Vippene blir så fine hver gang, og de holder veldig lenge. Jeg har tidligere prøvd mange forskjellige salonger i både Sandefjord og Larvik – kun på grunn av at Victoria flyttet til Australia, men jeg ble aldri fornøyd, så jeg sluttet med vippe extensions. Så kom Vic tilbake, så da begynte jeg fort med vipper igjen! 

SAMSUNG CSCBare se så fine! På før bildet, så hadde det gått 4 uker – det er ganske bra. Tidligere har jeg trengt påfyll etter 2-3 uker, men nå kan jeg vente hele 4 uker! Det kan man koste på seg liksom, ett påfyll i måneden. Jeg har egentlig veldig lange vipper selv, men er dere klar over hvor deilig det er å slippe mascara? Å når man våkner så ser man likevel fresh ut. Jeg føler ikke at jeg må sminke meg hver dag liksom, for så lenge man har vipper og farge på øyebrynene så er det greit. For timebestilling, send mld på Facebook HER. Det er ikke nødvendig å kommentere brynene mine, folkens. Jeg bestiller microblading time så fort jeg kommer hjem fra sjøen, haha! Så har vi det ute av verden. Jeg ønsker dere alle en kjempe fin søndag, så blogges vi senere ♥

6 kommentarer
    1. Du bør få hjelp til å fikse bryna din.. Jeg sparte brynshårene mine i flere måneder også fikk jeg dem fikset profesjonelt, og det er det beste jeg har gjort! Du er veldig pen, men føler brynene dine ødelegger ansiktet ditt!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg