Fremtidsplaner

God kveld <3 

Jeg er ferdig på jobb for dagen og ligger allerede på sengen og bare slapper av. Jeg har ikke gjort annet enn å sole meg i drøye 20 minutter, det var så etterlengtet! For de som ikke vet det, så har vi faktisk solarium ombord til de ansatte. Det kommer godt med når man er inne i to uker! Så jeg har fått litt sol på kroppen, tatt en dusj og er klar for å bare slappe av resten av kvelden. Kveldene er veldig hellige for meg når jeg er på jobb siden det trengs virkelig å lade opp batteriene før neste arbeidsdag. I morgen er det 1800 passasjerer på frokost, lunsj og middags seilingen. Omg…..La dagen gå fort. Uansett: Angående fremtiden! Jeg har som tidligere nevnt søkt på skole, på Sykepleier i Horten, Porsgrunn og Drammen. Jeg kom inn på Bakkenteigen i Horten. Så jeg kan gå skole i år dersom jeg vil det. Men dessverre så “brenner” jeg ikke for å starte på skolen enda, i tillegg så bor jeg jo i Skien, så det å kjøre frem og tilbake dit er uaktuelt. Jeg vet at jeg må, og jeg skal ha en utdanning. Men dersom jeg kunne fått jobbet fast et år til, så ville jeg vel egentlig gjort det. Jeg har ikke fått spart noe utenom operasjons pengene, så det er kjipt å starte studier og slutte i jobb uten å ha noe liksom…Jeg er jo vandt til en god inntekt og det å bruke en del penger i måneden, så det hadde vært veldig uvant å skulle leve på et stipend liksom, men må jeg, så må jeg. SAMSUNG CSC
Jeg har lyst til å ta sykepleie utdanning, da er jeg i tillegg sikret meg jobb videre. Å jeg kan utdanne meg til masse annet så lenge jeg har sykepleie i bunn. Jeg har en liten drøm om å bli kosmetisk sykepleier og starte min egen salong, så et sted må jeg jo begynne. Men kanskje ikke i år bareee….Jeg er så usikker og urolig i kroppen, jeg hater det! 🙁 Jeg hadde en liten periode hvor jeg verken hadde jobb eller skole, den følelsen er grusom, så jeg må vite at jeg kan jobbe et helt år hvis jeg takker nei til skolen.. Så fremtiden min er usikker med andre ord 🙁 Men en ting er sikkert, nå skal jeg skru av macen, spise og sove – for jeg er så sliten! Jeg håper dere alle har det fint, så blogges vi senere! <3 

4 kommentarer
    1. Håper du finner ut hva du vil, men ville bare si at man er ikke sikret jobb selv om man blir sykepleier. Hvertfall ikke 100% i starten, hvis ikke man har flaks da ☺️

    2. Sånn er livet! Ikke hast med å finne ut av ting, ta deg ett år pause, og test ut sykepleier, liker du det ikke kan du bare bytte eller prøve å finne ut av det igjen <3

    3. Når du er sykepleierstudent kan du søke masse jobber vedsiden av skolen. Er mange studenter som jobber på ulike institusjoner. Det er greit å bare bli ferdig med utdannelsen

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg