Uken som gikk #5

Denne uken har jeg spesielt kost meg sammen med familien og venninner! Jeg elsker å være med kjæresten min, og jeg trives i Skien. Men da blir det liksom ekstra spesielt, og ekstra koselig å komme hjem i blant også. Jeg fått vært med mamma, søss og mormor&bestefar, OG to gode venninner. Ikke verst! Jeg trives veldig med å være sosial, så derfor har det vært en helt topp uke. I tillegg hadde vi søstrene til F på besøk her om dagen, skikkelig koselig. 

Ukens opptur – Denne uken har nesten hver dag vært en opptur! Det har vært veldig koselig å gå turer med mamma, gått turer med søss, og i går gikk både søss, F og jeg en lang tur sammen. Det å gå tur i skogen er så fantstisk deilig, det er så godt med frisk luft og bare synet av norsk natur! Lykke♥

Ukens nedtur – Ukens nedtur var da jeg fikk alle de stygge kommentarene. Det er jo så klart ikke gøy! Men jeg må i tillegg le litt. Det er jo bare patetiske mennesker bak en skjerm som ikke har noe liv? Det kunne aldri falt meg inn å kommentere noe stygt til noen med anonymt navn, så lavt synker i hvert fall ikke jeg. Så får det være opp til hver enkelt om de vil det 🙂 Ukens sang – “Unforgettable” – French Montana, swae lee. Den er så fin og jeg har blitt helt frelst av den! Dere vet når dere finner en sang som dere hører på hele tiden, bare den og kun den helt til dere blir lei? Jeg er veldig sånn, så denne sangen holder sikkert ut morgendagen før jeg er drittlei. 

Ukens cravings – Jeg har egentlig ikke cravet noe denne uken, faktisk! Jeg har hatt en greie for sjokolademelk, så jeg kjøpte det for å ha det i kjøleskapet. Så kjøpte jeg en da jeg skulle sove hos søss, og enda en da jeg sov hos mamma. Drakk jeg de opp? Nei. Åpnet jeg dem? Nei. 

Ukens beste innkjøp –  Denne uken føler jeg at pengene har flydd ut av vinduet. Det har kommet pakker i posten hver dag nesten, haha! Jeg kjøpte Appel Watch som jeg er helt sinnsykt fornøyd med, også kjøpte jeg hvit weightless bukse som satt som et skudd! Herregud så fin den er på! Så den gleder jeg meg skikkelig til å bruke i sommer. 
 

4 kommentarer
    1. Thea Mariel: Litt gjennomsiktig er den, men jeg syntes ikke det gjorde så mye for den var liksom ikke så veldig, om du skjønner! 🙂 Jeg syntes den er helt sinnsykt fint!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg