Velfortjent pause

Hei dere!

Akkurat nå sitter jeg og nyter en god, litt sen lunsj. Tro det eller ei men jeg har vært oppe siden klokken 04:30 i dag, ja 04:30. Jeg sov jo som sagt over hos søsteren min, og hun starter på jobb 06:00 og står derfor opp 04:00 – så da våknet jeg også. Også blir det så fort lyst, så jeg klarte ikke å sovne igjen. Så før klokken 06:00 var jeg hjemme hos mamma. Da hadde hun allerede dratt på jobb, jeg møtte hun faktisk på veien, så de er virkelig tidlig oppe om morgningene! Mens jeg bare sover…. Uansett: Jeg dro hjem før 06:00 for å prøve å sove videre, men gadd ikke engang å gjøre et forsøk. Lenge har jeg hatt lyst til å ommøblere siden jeg har kjøpt nytt klesskap her hos mamma, så da gjorde jeg like greit det klokken 06:00. SAMSUNG CSC
Da rommet var ferdig ommøblert og vasket, vasket jeg like greit resten av huset også. Og ja, det gjør jeg alltid når jeg er hjemme hos mamma. Det betyr ikke at det alltid er rotete her, men vi har en “liten” hund på 50kg, og 500kg hår -i tillegg så liker jeg å glede mamma, for hun setter så stor pris på det.
SAMSUNG CSC
Da det var gjort og jeg var ferdig dusjet og ordnet dro jeg en kjapp tur til legen, så kjøpte jeg med meg lunsj hjem. Å her er jeg nå! Jeg skal ikke møte jentene før litt senere i dag, så jeg var nødt til å ha litt mat. I hvert fall etter all den vaskingen, det er slitsomt faktisk! Så kan dere jo tenke dere lille meg flytte rundt på et to meters høyt skap… 
SAMSUNG CSC
Så nå skal jeg nyte lunsjen min, og jordbæra mine. Det er sååå godt! Jeg skal kose meg med andre ord. Det er godt jeg klarer det selv når jeg er alene. I kveld skal jeg sikkert være med søss igjen også, sol står på planen, hihi. Ønsker alle en kjempe fin dag videre!

Vi blogges♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg