Uken som gikk #3

THIS WEEK 

Ukens opptur –  Denne ukens opptur må være Oslo turen jeg hadde sammen med kjæresten min! Vi koste oss masse sammen og spiste god mat i finværet. Men det absolutt høydepunktet var da konsultasjonen gikk så bra og at jeg mest sannsynlig operer meg i år!  

Ukens nedtur – Ukens nedtur var da bilen min nesten døde og jeg ble redd for at jeg måtte betale masse for en ny bil. Det var så utrolig skremmende og kjipt, for bil, det er kjipe penger det! Men bil må jeg ha, så jeg måtte jo bare gjort det. En annen nedtur var da solariums automaten tok 55 kroner av meg i går, jeg la på penger, sengen startet ikke og ikke fikk jeg pengene tilbake heller…. Nedtur! 

Ukens sang – Denne uken har det vært “Miley Cyrus – Party in the U.S.A” som har spilt mest! Det var favoritt sangen min før, så kom den plutselig på radioen her om dagen og vips, så var den på repeat! Miley eller Hannah Montana var favoritten min gjennom hele barndommen, og jeg er ikke flau over å si at jeg skal se Hannah Montana The Movie når jeg kommer hjem, den er så fin. Og LoL, Åh Lol! The Last song…Alt med Miley Cyrus er bra. 

Ukens cravings – Denne uken har jeg ikke cravet så mye egentlig? Nei, jeg har ikke spist Kinder bueno i det hele tatt! Det har vært alt for mye havregryn og havregrøt, så jeg har hatt ordentlig vondt i magen – heldigvis litt bedre nå! Men Babybell kanskje? Jeg spiser en as we speak ♥

Ukens beste innkjøp –  Tja, hva kan det være da. Kanskje den nye lipglossen fra Dior jeg nettopp kjøpte? Det var en “Milky tint, wet effect”, farge 126 Milky pure” – jeg viser dere den i morgen! Jeg kjøpte også en silikonsponge eller hva det heter, dere skjønner sikkert hva jeg mener selv om det er litt skrivefeil her og der. Det er ikke så lett å treffe riktig tast med lange, rosa negler… Ukens akkurat nå – Akkurat nå har jeg skikkelig migrene, så jeg gleder meg bare til å legge meg. Frode og jeg ligger på lugaren og ser på tv, mens jeg også tekster litt med søsteren min. Som jeg savner hun! She is my bestfriend ♥♥♥ Så med andre ord, no brah, no make up og klar for sengen. Bare kjipt at jeg må opp å lage kveldsmat….

Så ja! Det var min uke, og jeg ser frem til en ny mandag i morgen. I morgen, eller hver mandag, så er det “liggedag” for båten. Det vil si at båten ikke går i morgen tidlig, men klokken 17:30 – så da vasket mannskapet og jobber med slike ting. Så for de som ikke tror det blir vasket, det blir vasket hver dag og en dag i uken blir alt vasket grundig. Så det skal jeg, så er det tirsdag og da er det bare en uke til så er jeg hjemme igjen! Det er snakk om oslo tur med søss og liseberg tur med kjæresten min når vi kommer hjem, jeg gleder meg. Jeg ønsker dere alle en kjempe fin søndagskveld og en fin start på en ny uke i morgen.

Vi blogges ♥

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg