Uken som gikk #2

Hei!

Da var det søndag igjen og enda en uke har flydd forbi. Det er helt sinnsykt hvor fort tiden går! Jeg legger spesielt merke til det siden jeg bare har to uker hjemme før jeg skal på sjøen igjen – jeg reiser allerede på torsdag! Nedtur…Men sånn er det, jeg skal ikke og kan ikke klage, jeg er veldig glad i jobben min, for ikke å glemme at jeg jobber med kjæresten min, så jeg har det godt! 

Ukens opptur – Ukens opptur har vært å være med søsteren min og kjæresten min sammen. Jeg elsker søster-tid, så det har vært etterlengtet! Både shopping, kveldskos og stall besøk har virkelig gjort uken min perfekt. (Bildene er fra snapchat denne uken) 

Ukens cravings – Hmm…. Denne uken har vært litt kjedelig på cravings fronten, men Kinder bueno henger fremdeles litt igjen, og Fun-Light saften! Den rosa, det er så utrolig god! 

Ukens sang – Om alt går til helvete av Katastrofe 

Ukens nedtur – Det har ikke vært så mange nedturer denne uken! De fine neglene jeg lagde knakk av da, så det var jo kjipt! Men det var egentlig planen også, for jeg vil lage nye finere før jeg skal på jobb – de skal være rosa med diamanter ♥

Ukens beste innkjøp – Jeg er kjempe fornøyd med dekselet fra Ebay! Det kjøpte jeg for noen uker siden, men det kom jo ikke i posten før denne uken. I tillegg er boken fra Sophie Elise et kjempe godt innkjøp! 

Akkurat nå – Akkurat nå sitter jeg på sofaen sammen med kjæresten min. Vi har nettopp kommet hjem fra trening, så skal vi snart lage middag. Vi snakket litt om å spise ute eller dra på kino, men mest sannsynlig blir vi bare hjemme og koser oss. Vi blogges senere♥

7 kommentarer

Siste innlegg