Ny favoritt fra Ebay

Hei!

I går ble det lite blogging da jeg rett og slett ikke hadde noe særlig med motivasjon og i tillegg var jeg på farta nesten hele dagen! Slike dager liker jeg, når det skjer ting og man nesten ikke får tid til å kjede seg. I dag har jeg også vært en kjapp tur i byen for å handle inn påskepynt! Jeg hadde egentlig avtalt med meg selv at jeg ikke gadd å pynte til påske, men jeg ombestemte meg. Påsken er jo så koselig! For ikke å nevne at det var 50% på all påskepynt overalt – jeg handlet på Nille, så jeg viser dere senere! Jeg holder på å pakke nå, så skal jeg sette snuten mot Skien igjen. Jeg hater å pakke og flytte med meg alt jeg trenger til ne hver tid, så det er utrolig rart at det er det jeg føler jeg gjør mest her i livet. Menmen! Hva gjør man ikke for de man er glade i, nå gleder jeg meg bare til å se kjæresten min igjen♥♥♥ Vi skal være hjemme i påsken og bare kose oss, kosekos. 


Noe jeg ikke nevnte var at jeg fikk tre nye Ebay pakker i posten i går igjen…En av de var dette utrolige dekselet! Jeg syntes det er så ekstremt fint 🙂 Jeg tror det kostet mellom 50-70 kroner. 
SAMSUNG CSC
Jeg skulle så klart ønske at det var ekte, men nei mine damer, det er Ebay! Hehe, det er vel sånt man ikke trenger å si høyt? Heheeeee, jeg er ærlig med dere i hvert fall! Jeg klarer ikke å finne det igjen akkurat nå, det er til og med borte fra kjøpehistorikken min, så ikke vet jeg. Men om man søker “Glitter/bling case” så dukker det opp masse, masse fint! Jeg venter på i hvert fall fire deksler. 
SAMSUNG CSC
Helt klart mitt favoritt kjøp fra Ebay! Jeg blir så glad når det ender så bra og at jeg blir så fornøyd – for det er alltid litt skummelt med Ebay. Jeg kan ikke telle på to hender engang hvor mange ganger det har gått galt… Nå må jeg pakke videre og komme meg i bilen. Vi blogges fra Skien! 
 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg