Nytt kamera

Hei dere! Nå har jeg vært på farta siden klokken 12:00, så nå har jeg endelig satt meg ned for å spise en kjempe sen lunsj/middag. Jeg er virkelig at for dårlig med mat og rutiner med mat. Det blir bare sånn når jeg holder på med ting, jeg glemmer og spise og plutselig er jeg ikke sulten lenger. Men nå har denne deilige salaten ankommet magen min, så hodet fungerer litt til. Søss og jeg skal straks en tur til Farmor, så da regner jeg vel med at det blir litt mat der også – Alle besteforeldre mater jo barnebarna sine frem til de sprekker – koselig <3 Uansett – jeg kjøpte en tur til Tønsberg i stad for å kjøpe dette fine kameraet! Jeg har bare hatt speilrefleks tidligere og jeg syntes det er litt slitsomt å ta det med rundt. Så da passet dette meg midt i blinken! Det tar bra bilder, lett, fint og man kan koble det til telefonen slik at bildene kommer rett inn der! Kjempe smart spør du meg. 


Kameraet heter Samsungs NX1000! 

Så da blir det enda bedre bilder på bloggen fremover, jeg gleder meg! Smask smask ♥

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg