Ebay pakker


Hei! For øyeblikket er jeg hos søsteren min og venter på middag. Vi har nettopp gått en tur og catchet opp litt! Det er alltid godt å komme hjem til søss <3 Jeg var en kjapp tur hjemom i stad og da ventet det noen Ebay pakker til meg på sengen. Jeg har jo nevnt at jeg er Ebay avhengig. Så for de som ikke har oppdaget det enda, gå inn på ebay og søk på hva enn du vil ha! Det ender som regel opp med ting jeg ikke trenger, men flere ganger er det også gull verdt! I dag mottok jeg ansiktsmasker, leppe masker, øye masker, løshår og diamant knotter. Kjempe fornøyd med alt sammen! 

Disse maskene er jo kjempe populære, men også så dyre. Jeg betalte 67 kroner for fem masker til ansiktet, det er ikke verst! De kan kjøpes HER, Leppe maskene kan kjøpes HER. Øye masker HER

Disse knottene er så utrolig fine! Og kjempe dyre i Norske butikker. Kan kjøpes HER 

Jeg har tidligere kjøpt masse annet også, selv Juicy Couture joggedresser! Bikinier, parykker(ikke bra), sko, negler, sminke og masse annet! Det er kjempe genialt, virkelig verdt å sjekke ut. Nå skal søss og jeg spise litt, så vi blogges senere! 
 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg