Pakke fra Nelly

#Nellyholic 


God kveld kjære lesere. Jeg håper dere har det bra! Dagen i dag har nesten vært like sløv som i går, men i dag orket jeg solarium og å hente pakke på posten. Ikke verst! Jeg er kjempe fornøyd med alt sammen og alt satt som et skudd, det blir vel ikke bedre enn det 🙂 Men nå har jeg bestemt meg for å ta en pause fra nett shopping! Jeg har så enormt masse klær med prislappen på i klesskapet mitt som jeg må få brukt før jeg kjøper inn noe nytt. Nå trenger jeg virkelig ikke mer… Til mitt forsvar så er alle de nye klærne mine sommer klær, de har jeg jo ikke hatt anledning til å bruke enda. Jeg mottok to nye polo crop topper fra Kouture her om dagen også, kjempe fine! For ikke å snakke om sommer skoene jeg har kjøpt meg…Åh♥ Det meste av sommer klærne mine er i Sandefjord, så jeg blir nødt til å hente de nå som gradestokken stiger – det er kjempe varmt og deilig ute! 


Body 1 – HER/ Body 2 – HER 

Sko – HER 

Kjole – HER/ Belte – HER

Vi blogges i morgen♥ God natt! 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg