Kveldskos

God kveld ♥


Fra trøtte meg..Jeg har nesten nettopp våknet opp fra en powernap og jeg kjenner at jeg kommer til å sovne igjen med en gang igjen når jeg finner tilbake til sofaen. Jeg våknet av at jeg fikk en melding, så da kviknet jeg litt til. Norske talenter stod for tur, så da lagde jeg meg et fruktfat like greit! Jeg føler meg alltid så flink når jeg bytter ut godis med frukt eller grønnsaker, og i tillegg drikker jeg vann! Vi handlet inn så mye frukt og grønt i går, så må det jo spises opp også. For meg er det helt fjernt at det er fredag i dag. Jeg er vandt med å komme hjem på tirsdager, så det vil si at det hadde vært onsdag i dag. Men alle sier god helg og det er Norske talenter på, haha. 

YUMMIIIIII

Denne dagen har jeg vært helt sinnsykt sliten og sløv. Jeg har fått gjort…Ingenting. Dagen startet bra med vasking av bad og at jeg pakket ut, men det stoppet liksom der etter frokost. Frode var kjempe flink og gikk ut for å vaske felger, bytte dekk, vaske bilen og fylle luft. I tillegg har han fikset gressplen, vasket utemøbler og raket – perfekt mann!? Til mitt forsvar så vasker jeg nesten hver eneste dag, så at jeg ikke gjorde noen ting i dag har jeg ikke så dårlig samvittighet for. Men jeg har bare ikke orket! Jeg er sliten nå og det kjenner jeg på kroppen. I stad fikk jeg melding om at en pakke jeg har bestilt fra Nelly kunne hentes, men jeg orket selv ikke det. Å da er jeg sliten. Selv om jeg var hjemme fra skolen med feber, migrene og oppkast, så kledde jeg på meg og slang meg på mopeden for å hente pakke på posten! Å der jeg skal hente denne pakken, det er rett nede i gaten. Jeg kan gå dit liksom…Det sier vel sitt! 

Men humøret er på topp 🙂 Kanskje jeg bare er overtrøtt og alt for sliten. Jeg håper alle har en kjempe fin fredagskveld og koser seg masse med sine kjære. Jeg tenker så masse på det som har skjedd i Sverige i dag, det er helt utrolig trist og det gjør meg skikkelig sint. At det går an! Jeg sender masse varme tanker til de pårørende, ta vare på hverandre! Livet er så skjørt… Klem fra meg ♥

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg