Tannbleking fra Ebay


Hei! En ting jeg ikke har nevnt enda er at jeg er avhengig av Ebay! Jeg elsker å bestille masse unødvenige, morsomme og fine ting. Selvom det finnes masse rart med dårlig kvalitet der, så kan man også finne masse fint og nytting, som for eksempel tannbleking. Tannbleking i Norge fungerer jo ikke, det vet vi alle. For de som fremdeles tror Smilelab funker, så må jeg dessverre skuffe dere med at det er dokumentert 0 effekt. Norge er veldig strenge på ting, som blekings middel i tannbleking, 

Så tann Gud for tannbleking fra andre land! Det funker faktisk og resultatet er effektivt. I tillegg er de på engelsk, for jeg tror nemlig ikke at jeg hadde turt å bruke noe med kinesiske tegn på. Dette er helt vanlige strips, en over og en under. Det eneste negative er at de blir litt klissete når du skal ta de av, så pass på å ha tannbørsten klar for å pusse og skylde vekk restene. Jeg bruker tannbleking hver dag i to uker, så en gang i blant når jeg føler for det. Det varierer litt. 


De er også kjempe billige, de kan kjøpes HER 
Vi blogges senere ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg