Min favoritt –

Hei ♥ Dag tre og neglene mine har enda ikke knekt! Men dessverre brekker de nok alle  kveld da vi skal bowle. Vi er en stor gjeng som tar buss fra kaia 18:30, så kanskje jeg får tatt noen bilder og vist dere i morgen! Akkurat nå har jeg en pause, så da tenke jeg å si hei og ønske alle en fin onsdag. I morgen er det en uke igjen før jeg skal hjem. 

Uansett! Mine favoritter. Jeg er en veldig glad person og liker veldig masse forskjellig egentlig, men det er alltid greit å ha noen favoritter! Og det er jo en fin måte å bli bedre kjent med meg på! 🙂 


Årstid – Min favoritt årstid er definitivt, 100% sommer. Jeg er skikkelig skikkelig glad i sol, varme og å bade. Alt med sommeren er liksom  så mye bedre enn vinteren. Vinteren er så kald! Noe av det værste jeg vet om er å fryse, og å måtte ha på plagg på plagg på plagg.

Musikk- Hiphop og nymoderne musikk. Liksom sånn musikk som ligger på spotify topplisten osv

Låt- Jeg er helt frest av låten Skin av Rag´nBone Man. Og Human! Han er så flink!

Dyr-  Miiiiiix ♥ Jeg elsker hunder, katter og alt som er loddent og søtt. Jeg har en ekstrem kjærlighet for dyr at det er helt drøyt. 

Sko- Jeg elsker høye heler og går som regel med det så lenge jeg ikke skal gå veldig langt og så lenge været godtar det. Jeg har lært at jeg ikke skal bruke høye heler på Ikea og under oppussing i hvert fall. Say no more.

Telefon- Iphone! Jeg har hatt noen telefoner oppgjennom og ender alltid opp med Iphone. Akkurat nå har jeg Iphone 7 gull. Den har bare knust en gang, men heldigvis hadde jeg forsikring, så nå er den hel og pen igjen. 

Farge- Rosaaaaaaa! 

Tv program- KUWTK

Klesplagg- Kjole, skjørt og fine topper. Derfor er sommeren best! Man kan kle seg så mye penere syntes i hvert fall jeg. 

Parfyme- Min favoritt i sikkert fem år. Juicy Couture viva la julicy. I love it! Bruker også Boss the scent og D&G. 

Ting å gjøre – Jeg er veldig glad i å trene, spise ute på cafe, shoppe, gå tur og være med mennesker jeg er glad i. 

Mat- Kjempe glad i alle pasta og kyllingretter. Før var jeg veldig glad i biff, men syntes ikke det er like digg lenger…..

Spisested- Big Horn! 

Butikk- Jeg skjønner fremdeles ikke hvorfor Nelly ikke er en butikk, men nettbutikk. Jeg vet ikke med dere, men jeg hadde vært innom MINST en gang i uken. Nelly har så utrolig masse fint! 

Høytid- Jul. Jeg er så glad i julen! 

Godis-Kinder bueno… Jeg har cravet det den siste uken..Men NÅ må jeg stoppe. 

Sted-Gran Canaria kanskje? Tyrkia? Ikke Tyrkia, nei. Et sted det er varmt! Jeg vil liksom si Dubai, men jeg har ikke vært så mange steder.. 

Drikke- Jeg er kjempe glad i cola zero og den nye saften fra Fun light. Samtidig drikker jeg masse vann, for det plumper opp leppene mine. hihi! 

Sminke – Mascara og lipgloss er nok favoritter hos meg. Uten mascara kan man nesten ikke se vippene mine, så det føler jeg at jeg virkelig trenger. Men jeg må ikke ha foundation liksom, selv om jeg bruker det hver dag. 

Produkt- Bio oil og Ame pure produktene. 

Hårfarge- Jeg trivdes veldig når jeg var blond, men jeg trives også nå som jeg har helt svart hår. Forskjellen er så enorm, så jeg vet liksom ikke helt hva jeg foretrekker. 

Person- Favoritt personene mine er de jeg tilbringer mest tid med. Mammaen min, søsteren min og kjæresten min. Hele familien min er viktig for meg, men  disse tre kunne jeg ikke klart meg uten! Jeg har et veldig sterkt bånd til de alle tre og jeg kan være meg selv 100% med de alle. Jeg kan huske det fra tidligere forhold at jeg har holdt litt igjen og liksom “slappet av” når jeg har kommet hjem til familien min, men sånn er det ikke nå. Jeg koser meg så i deres nærvær og de er de viktigste menneskene i livet mitt ♥ Og Mix¨n min . 

Vi blogges senere! Har noen noen ønsker om hva jeg skal blogge om, så kommenter gjerne! ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg