Some wanties

God kveld dere fine!

Hvorfor overskriften i det forrige innlegget ble “onsdag” skjønner jeg ikke. Jeg går tydeligvis i surr med dagene, for det er jo tirsdag i dag! Det er ikke så lett når man har fri hver dag, hehe..Heldigvis er det bare tirsdag, så vi har mange dager hjemme enda. I morgen har jeg tannlege time allerede 08:30, så jeg må stå opp tidlig. Jeg har “lekt”tannlege selv og fjernet den ene metalltråden jeg har i bak tennene nede, så jeg må mildt sagt få fikset litt inni der nå. Jeg vet jo at man ikke skal tukle med slike ting selv hjemme, men jeg kunne ikke dy meg med å teste hvor løs den var.. Den skulle jo uansett ut i morgen, men den strengen etterlot seg et stort hull i den ene tanna mi og mange ujevnheter..Så det var kanskje litt dumt.. F og jeg kom nettopp hjem til Skien igjen fra en hyggelig middag hos mormor og bestefar, så nå slapper vi av i sofaen. Jeg har funnet frem noen wanties som står på ønskelisten min atm, men de skal forbli som wanties og ikke som innkjøp. Jeg har tross av alt nettopp kjøpt en bil som ikke var spesielt billig. Flere har lurt på hvor mye den kostet, men det vil jeg ikke svare på. Men jeg kan si at det er et sekssifret tall:-) Jeg ønsker meg såååå disse Fila skoene, jeg syntes de er så fine! Jeg finner ingen link til de, men jeg har sett de på Urban. Ugg votter er noe jeg sårt trenger, haha.. Eller, votter generelt. Jeg fryser jo ihjel, så i dag kjøpte jeg en slik “skrape med vott” om dere skjønner hva jeg mener? Hår vitaminer trenger jeg snart påfyll av, siden jeg snart har spist opp alle “hår kontroll” pillene mine. Aim´n tights HER.

Åå litt sminke… Men jeg har nok! Jeg elsker jo sminke, men jeg vet at jeg har mer enn nok. Det er bare så gøy når merkene kommer ut med nyheter osv. Men jeg har begynt å se litt mindre på youtube videoer, for de får meg til å kjøpe inn mer, haha! Jeg har faktisk vært flink den siste tiden, og jeg har skikkelig motivasjon for å spare mer penger i 2019. Så kanskje ingen mening med slike “wanties” innlegg, haha! Men dette var i hvert fall i kikkerten i kveld. Jeg håper at dere alle har det fint. Jeg skal straks sove siden jeg skal til tannlegen så tidlig…Gruer meg:-( Vi blogges♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg