Mathandel for helgen

God kveld dere♥

Vi er nettopp ferdige med taco fredag her, og Gud det var godt! Taco er noe jeg sjeldent spiser egentlig, siden jeg syntes at det er litt kjedelig… Denne gangen kjøpte jeg inn masse gode grønnsaker, så i dag var den ordentlig god! Etter at jeg var på Down Town hvor jeg kjøpte mitt nye strikkeprosjekt handlet jeg inn litt mat til helgen. Jeg hater egentlig å handle alene, så jeg ble litt irritert på F da jeg måtte gjøre det alene, haha! Da får jeg nemlig ingen hjelp til å pakke eller bære posene. Jeg liker å handle mat, og bruker gjerne god tid dersom jeg er med noen. Når jeg er alene derimot skal jeg gjerne ha det gjort på fem minutter. Men uansett, her er det jeg fikk med meg hjem:

Det ble litt forskjellig godt! Har dere smakt dette popcornet forresten? Det smaker smør og er super godt. Jeg finner det faktisk bare på Meny, så det er noe å tenke på neste gang dere er innom en Meny butikk. 

Siden vi skulle ha taco så kjøpte jeg inn kjøttdeig, og denne gangen økologisk. Den kostet to kroner mer enn vanlig, så da er valget veldig enkelt syntes jeg. Jeg vil gjerne gjøre det jeg kan, siden jeg absolutt må spise kjøtt. Heldigvis så spiser jeg svært lite kjøtt, men jeg blir kvalm av tanken på hvor stor produksjon det er av nettopp kjøtt……F spiser Aioli i taco, har dere smakt det ? Jeg foretrekker rømme. Så kjøpte jeg inn egg, tomater og alt annet til taco. Siden jeg ikke spiser svin så blir det kylling bacon til frokost i morgen. Jeg skal lage hjemmelagde rundstykker også, så det blir en fin lørdags frokost. 

Gresskarkjerner til rundstykkene i morgen, og så klart kaffe♥ Jeg har begynt å drikke kaffe hver dag nå… Men hvorfor ikke? En-to kopper om dagen har jeg hørt ikke gjør noen ting. Dessuten så føler jeg at jeg er litt mer oppe og nikker når jeg har fått inn en kopp eller to.

Salt sild kjøper jeg alltid når vi er på kino, selvom jeg egentlig ikke liker lakris. Men disse er så gode! Det har jo uansett ikke blitt noen kino på en god stund, så derfor fikk jeg plutselig lyst på disse da jeg så de i matbutikken. Så litt sjokolade, potetgull og dipp! Jeg kom plutselig på at jeg skal unne meg godteri fredag og lørdager, så i dag skal jeg slå ut håret. Men samtidig så frister det ikke så mye etter dagens treningsøkt, hehe. Jeg får se hvor cray cray jeg er. Nå logger jeg av for i dag, så blogges vi i morgen. Jeg kjøpte et nytt strikkeprosjekt i stad, og det er såååå fint! Gleder meg til å vise til dere. Natta♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg