Something new

God kveld♥

Hva skal jeg si… Det ble som forventet, så det blir altså ingen “ny hårfarge, ny meg” innlegg. Jeg syntes hårfargen ble alt for mørk, og ganske ujevn. Det er liksom litt lyst her, og masse mørkt over alt. Jeg levde i et håp om at extensionsenet lå i posten da jeg kom hjem slik at det kunne redde meg, men nei. Det er ikke engang sendt fra leverandøren, så det er så sinnsykt kjipt. Det er sikkert bare en bagatell for mange av dere, men for meg er det kjipt. Jeg må da gå uten frem til fredag da jeg kommer tilbake fra Oslo-Kiel turen. Mange syntes det sikkert bare måtte være fint for meg og håret mitt, slik at det får en pause. Men hadde jeg syntes at jeg selv var fin med kort hår, så hadde jeg så klart ikke brukt så mye tid og penger på extensions. Så derfor syntes jeg hele denne dagen er skikkelig kjip, og jeg gruer meg til å føle meg stygg de kommende dagene også. Men jeg får se positivt på det, da får mitt eget hår mer hvile. Uansett: Jeg kjøpte noen nye sko da jeg får på jobb sist, og de har jeg fått mange kommentarer på! Derfor tenkte jeg at jeg like gjerne kan skrive et innlegg om de.  Jeg har brukt de to dager allerede, så de har rukket å bli litt skitne. Disse er fra “Nude of Scandinavia” og jeg kjøpte de altså om bord der jeg jobber. Jeg tror kanskje de er fjorårets modeller, men først nå har de kommet inn i butikkene om bord. Jeg syntes de er sååå fine, og noe annerledes enn det jeg allerede har. Jeg bruker så og si kun svarte, hvite eller lyse sko. Så noen grønne følte jeg at jeg kunne koste på meg. Skoene i seg selv er jo ganske dyre, men det var black friday og masse tilbud så da kjøpte jeg de 🙂  Repeat after me: I deserve new shoes”  De ser jo sykt store ut, men de er faktisk ikke det. De er veldig gode å ha på, og jeg kommer til å bruke de så masse! De passer til så mye fint, spesielt svarte bukser eller skinnbukser! Nå skal jeg veldig snart ta et bad og samle litt krefter. Jeg ble veldig lei meg pga håret og hver gang det går litt over, så ser jeg meg i speilet og jeg føler meg knust igjen.. Det er så sykt kjipt!! 🙁 Jeg håper at dere har en fin kveld, så blogges vi senere♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg