En fin dag

Heihei dere fine!

Jeg håper at dere har hatt en like fin lørdag som meg. Den har altså vært så bra, og jeg tror den kommer til å forbli bra. Jeg har nemlig hatt besøk av mamma og søsteren min på jobb i dag. Det vil si at de har vært på tur/retur og vært på båten i rundt 9 timer. Det var utrolig hyggelig, så denne dagen har virkelig gått fort. Kunne de bare vært her hver dag, hehe… De kom for det meste for å kjøpe litt julegaver, men også for å si hei til meg. Det gjorde liksom at jeg ikke tenkte over hvilken dag det var, men det er jo lørdag! Det betyr sjokolade og “Skal vi danse”. Det er utrolig rolig ombord i dag, så jeg var heldig å fikk gå litt før tiden. Så jeg er ferdig for dagen og skal bare kose meg resten av kvelden. Som jeg har nevnt mange ganger, så prøver jeg å kutte ut sukker og spesielt sjokolade. Men det ender med at jeg kjøper og spiser selvom, men i dag er faktisk den eneste dagen hvor jeg føler at jeg “fortjener” det og unner meg litt ekstra. Hvor er fornuften, mennesker! Haha, vi må jo kose oss litt 🙂 Bare synd jeg misforstår av den “litt” delen. Tenk at det er søndag allerde i morgen. Denne perioden har gått kjempe fort så langt, for det er virkelig bare en uke igjen snart! Jippiiii! Jeg har så utrolig mye å gjøre når jeg kommer hjem, så det klør i fingrene. Nesten hver eneste dag av friperioden min er fullbokket, så det er bare å holde ut og kjøre på. Det er heldigvis spennende og interessante ting som skjer, så jeg gleder meg. Tre julebord, cruise og behandlinger! Woho! Nå skal sminken av, og jeg skal få på koseklær. Jeg har egentlig ikke lyst til å fjerne øyeskyggen, for den ble sååååå fin i dag! (Bildene over er ikke fra i dag). Jeg brukte HUDA beauty sin nye palette, og Jesus den er fin! men men, jeg må. Jeg fjerner alltid all sminke og renser huden, det er ekstremt viktig. Hvis jeg sover med sminke en natt (noe jeg seriøst aldri gjør) så får jeg urenheter med en gang. Jeg fjerner selv sminken dersom jeg er full, eller har reist i 10 timer. Ingen unntak. Uansett! Jeg ønsker dere alle en fin lørdag videre, så blogges vi <3

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg