En liten throwback

God dag dere!


Dagen er godt igang her, selvom jeg har helt sykt mange timer igjen… I dag jobber jeg fra 07:00 til 21:30, kan dere tenke dere det? Det er lange dager det! Men ikke hver dag er sånn, så jeg skal da komme meg gjennom denne tunge dagen. Det er heldigvis ikke såå mye å gjøre i dag, så jeg blir ikke helt slitt ut. Jeg fryser så fælt om dagen, og jeg begynner å lengte ekstremt masse tilbake til varmere dager. Så derfor slenger jeg inn noen fine sommerbilder som gir meg en skikkelig god følelse. Jeg har allerede lyst til å booke en sydentur og bare reise avgårde, selvom vi nettopp kom hjem fra London. Men London er jo ikke syden, og jeg kunne virkelig tenkt meg tilbake til syden.. F og jeg har vurdert om vi skal se på billetter til Thailand, siden vi har tre uker fri i januar. Har noen av dere vært der, og kan anbefale det? Det hadde vært så sinnsykt deilig det! Jeg elsker virkelig å reise♥ Jeg har hørt mye bra om Thailand, så jeg kunne virkelig tenkt meg å vært der en gang. 
Jeg må jobbe videre, så vi blogges senere! Jeg ønsker dere alle en kjempe fin torsdag. Når denne dagen er over, så begynner vi på helgen! Så fort helgen er over, er det bare en uke igjen! Hahaha…. ♥

1 kommentar
    1. Så fine bilder! Det er så fint å kunne drømme litt om varmere strøk i disse kalde, høstetider… Ønsker deg en fin kveld videre! Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg