Dette skal jeg teste ut

God kveld dere!

Det blir så fort kveld og lyset forsvinner allerede rundt 18:00 tiden. Det gjør meg nesten litt deprimert, men det får gå. F kommer snart hjem fra trening, så da skal han hente meg slik at vi kan dra på butikken sammen. I kveld er siste kvelden hjemme, så planen er å lage et skikkelig godt måltid og bare kose oss sammen. Det gleder jeg meg skikkelig til, så jeg håper at det blir bra. Det er viktig å sette av litt tid til kjæreste kos innimellom. Så det skal vi i kveld! I morgen skal vi i et møte ganske tidlig, så må vi pakke og komme oss avgårde på jobb. Men før det skal vi nyte! Jeg har kjøpt meg tannbleking fra Premium white som jeg har tenkt til å teste ut. Jeg, som mange andre, har hørt masse bra om denne fra kjendiser så derfor vil jeg prøve den selv også. Dette virker liksom litt bedre en strips som bare er ekle å ha i munnen, så jeg håper virkelig at dette vil gi resultater. Jeg er kjempe spent.  Denne pakken inneholder to skinner som man skal senke i kokende vann, så skal man putte de i munnen og forme de. Lett som bare det. not. Jeg klarte seriøst å ødelegge gommene og har lyst til å bestille nye.. Jeg klarte å redde dem delvis, men de er ikke 100% liksom. Sykt frustrende å ikke få det til..Men det var virkelig ikke så lett som det høres ut som 🙁  Jeg hååååper virkelig at dette funker, for da er det jo genialt! Jeg skal ta dette settet med meg på jobb og bleke de hver dag, så lenge behandlingen holder. Jeg kommer så klart tilbake med dere om dette produktet funker, og om jeg anbefaler dere det. Jeg har forresten filmen inn innkjøps video fra London, så den kommer opp så fort den er ferdig redigert! Jeg syntes det er liiitt kleint, men pyttpytt. Jeg ønsker dere alle en kjempe fin kveld videre. Så blogges vi♥

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg